Головна » 2017 » Лютий » 17

Заключний ІІ етап ІІ туру конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Інформатика» за участю кращих вчителів відбувся 14 та 15 лютого 2017 року на базі комунального закладу освіти “Навчально-виховний комплекс № 100 “Загальноосвітній навчальний заклад I–II ступенів – ліцей” Дніпропетровської міської ради та комунального вищого навчального закладу  “Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”.

У заключному етапі конкурсу взяли участь:

  • Андрюхіна А.В., вчитель інформатики  СЗШ №6, м. Покров;
  • Балясна А.О., вчитель інформатики Чаплинської СЗШ Юр’ївського району;
  • Безрук Т.І., вчитель інформатики СЗШ №31, м. Дніпро;
  • Богатирь В.І., вчитель інформатики Криничанської СЗШ №1 Криничанського району;
  • Гладкий Віталій Юрійович, вчитель інформатики СЗШ №19, м. Кривий Ріг;
  • Рижкова О.О., вчитель інформатики НВК ЗНЗ - ДНЗ № 2, м. Павлоград;
  • Солдатов Д.С., вчитель інформатики Кам’янської СЗШ І-ІІІ ступенів Нікопольського району;
  • Чупілко С. І., вчитель інформатики СЗШ №9, м. Кам’янське;
  • Шпітко В. В., вчитель інформатики гімназії № 127, м. Кривий Ріг.
Переглядів: 454 | Додав: SEP | Дата: 17.02.2017 | Коментарі (0)

15 лютого 2017 року на базі  КЗ «ЗНЗ І ступеня – гімназія №39» Кам’янської міської ради відбулося засідання керівників методичного об’єднання вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів міста за темою «Впровадження медіаосвіти в Україні – важлива складова модернізації освіти». Теоретичний блок засідання започаткувала методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Коваленко Т.О. Вона розкрила суть Концепції медіаосвіти, яка розглядає медіаосвіту як важливий складник модернізації національної освіти, а також грунтується на вивченні медіакультури населення України та міжнародному досвіді організації медіаосвіти. Продовженням цього блоку був виступ заступника директора з методичної  роботи гімназії №39  Гурської В.М., яка у своїй презентації розкрила такі поняття, як: «медіа», «мас-медіа», «мультимедіа», «медіакультура», «медіаграмотність», представила  основні принципи та завдання впровадження медіаосвіти в закладі, її модель.

... Читати далі »

Переглядів: 358 | Додав: SEP | Дата: 17.02.2017 | Коментарі (0)