Акція «Камянське – квітучий сад» по впровадженню інноваційних підходів по створенню здоров’язбережувального середовища проходить в закладах дошкільної освіти (в рамках міського Тижня довкілля, який проходитиме в Кам’янському з 3 по 8 квітня).
За рекомендаціями методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань робота в дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах розпочалася святкуванням Міжнародного дня птахів.
Це інтернаціональне екологічне свято проводиться 01 квітня в рамках програми ЮНЕСКО “Людина і біосфера”. Саме в цей день 1906 р. була підписана Міжнародна конвенція з охорони птахів.
Педагоги використали матеріали тематичного випуску журналу “Джміль” (2017, № 3) “Пташиний світ”, які стали основою для розгортання освітнього проекту “Вітаємо птахів” для дошкільнят і молодших школярів. Вихователі розповідали дітям про роль птахів у природі, як заздалегідь підготуватися до зустрічі пташок, які зимували в інших краях, і влаштувати захопливе свято. Яке ж було щире здивування малят, коли вони побачили розмаїття пташиного царства, помандрували світом і познайомилися з пернатими поближче.
Впродовж дня з дітьми та батьками проведена робота:
- Бесіда-розмірковування “Птахи навколо нас”.
- Бесіда за сюжетною картиною “Найкращий птах у світі” (“Джміль” 2017, № 3 та інтерактивна презентація до неї): розкажіть дітям про місцевих та екзотичних птахів, порівняйте вже звичних нам пташок і гостей з інших континентів, подорожуйте світом, завітайте у гості до пташок.
- Читаємо та обговорюємо вірші про пташок (публікація “Слухаємо пташині голоси” (“Джміль” 2017, № 3) та інтерактивна презентація до неї).
- Бесіда за казкою “Поділилися” (“Джміль” 2017, № 3 та інтерактивна презентація до неї): прочитайте твір, поговоріть з малятами про те, що таке дружба, як мають ставитися один до одного друзі, проілюструйте історію, придумайте її продовження.
- Діалог-дослідження “Як ми можемо допомогти птахам?”.
- Конструюємо робота Птахорятівника: знайомимося з новим роботом Джмелика — ДжК-3 “Птаходбаєм” (“Джміль” 2017, № 3 та інтерактивна презентація до неї), визначаємо, що він може робити, розмірковуємо, як розширити коло його функцій, конструюємо або малюємо власного робота — рятівника пташок, придумуємо історію з його участю.
- Гра “Впізнай пташку за піснею” (публікація “Слухаємо пташині голоси” (“Джміль” 2017, № 3) та інтерактивна презентація до неї).
- Музична гра-дослідження “Як можна відтворити голоси пташок?”: малята вибирають дитячі музичні інструменти або самі конструюють їх, намагаються відтворити голоси пташок з різними інтонаціями (спокійна пташка, налякана, кличе діток тощо).
- Слухання та обговорення старовинних музичних творів, присвячених птахам (публікація “Під звуки клавесина” (“Джміль” 2017, № 3), завантажте музичні твори).
- Образотворча діяльність “Робимо пташок з вовни, тіста та ниток” (“Джміль” 2017, № 3): виготовляємо птахів у п’яти різних техніках.
- Птаховікторина (“Джміль” 2017, № 3).
Фото заходів представлено ДНЗ №21 «Струмочок», СНВК №5 «Дніпряночка», НВК №25 «Волошка», дошкільним відділенням НВК №36 «Дивосвіт».
|