Головна » 2017 » Січень » 12 » Без прикладів неможливо ні правильно вчити, ні успішно вчитися
15:24
Без прикладів неможливо ні правильно вчити, ні успішно вчитися
30  вихователів закладів дошкільної освіти отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразка  за підсумками успішного проходження курсів на базі КВНЗ «Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти». Лекційні та практичні заняття проходили в закладах місті.
Програма підвищення кваліфікації була спрямована на поглиблення знань педагогів з важливих напрямів виховання, навчання та розвитку дитини-дошкільника. Особлива увага приділялася методичному аспекту професійної діяльності вихователя, а також новітнім педагогічним технологіям та сучасним підходам до побудови освітнього процесу. 

За підсумками двотижневого навчання слухачі курсів отримали отримали практичні та теоретичні знання, безцінний досвід з  питань:
  • пошуково-експериментальної діяльності з дошкільниками (ДНЗ №7"Пролісок" зав. Сотник І.А.);
  • формування  патріотичних почуттів та становлення особистості дитини (ДНЗ № 9"Жар-птиця" зав. Корж Л.Й. та №22 "Казкова країна" зав.Лобко Н.І.);
  • технологій мовленнєвого розвитку (ДНЗ №29 "Світлячок" зав. Барабаш В.М.);
  •  формування екологічної свідомості вихованців (ДНЗ-ЦРД №30"Мальва" зав. Сиротинська І.Н.);
  • сучасних здоров'язберігаючих  та здоров'яформуючих  технологій для (ДНЗ-ЦРД №31 "Барвінок» зав. Дарадан Т.М.);
  •  фінансово-економічної грамотності дітей дошкільного віку на прикладі впровадження програми віку "Афлотот" (ДНЗ №34 "Незабудка" зав.Григорович О.С.);
  • наступності в роботі дошкільної та початкової ланки,  шляхів інтеграції освітнього процесу та співпраці педагогів (СНВК №5 "Дніпряночка" др..Полторакіна Н.Ю.);
  • долучитись до процесу  становлення творчої діяльності дітей (дошкільне відділення НВК №13 "Перлинка" заст..дир.Було Л.І.).  
Колектив  ДНЗ-ЦРД №24 "Казка" надав курсантам можливість зануритись в атмосферу цікавого практикуму «Безмежний світ «Lego», презентував родзинки  сучасної  конструктивної діяльності;  довів переваги правильно організованого розвиваючого середовища для формування гармонійно розвинутої особистості дошкільника.

Слухачі в анкетах вихідного діагностування високо оцінили зміст, форми, методи й результативність проведення курсів. Сподіваємося, що мета  професійного навчання -  підвищення  якості професійного складу педагогів дошкільних закладів, формування у них   високого професіоналізму, майстерності, сучасного  мислення, вміння  творчо працювати в  умовах гуманізації навчання  і забезпечувати на цій основі високу продуктивну працю –  отримала успішний старт і отриманні знання про інновації дошкільної освіти   обов’язково запровадять в освітньо-виховній  роботі своїх навчальних закладів.
Переглядів: 322 | Додав: SEP | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar