Головна сторінка
Нормативно-правова база
Склад МК
Нова українська школа
100-річчя від дня народження В.О.Сухомлинського
Всеукраїнський тиждень права
Науково-методична робота з педкадрами
Структура науково-методичної роботи
Організація експериментальної та інноваційної діяльності
Науково-педагогічний проект "Інтелект України"
Гімназія №11
НВК-академічний ліцей №15
Колегіум №16
СЗШ №19
СЗШ №20
СЗШ №25
НВК №37
Гімназія №39
Діяльність методичних об'єднань
Фахові конкурси педагогів
Науково-методичний проект
Дошкільна освіта
Нормативно-правова база ДО
Накази відділу освіти ДГП
Експериментальна та інноваційна діяльність в ДНЗ
Методична скарбничка
Майстер-клас
Методична скарбничка
Профільна освіта
Превентивна освіта
Готуємось до ДПА, ЗНО
Готуємось до нового навчального року
Корисні посилання
Інклюзивна освіта
Інклюзивно-ресурсний центр
Центр практичної психології і соціальної роботи
Відділення раннього втручання
Веб-квест "Створюємо віртуальний методичний кабінет"
Розвиток обдарованої дитини в сучасному освітньому просторі
Реєстрація
|
Вхід
Методичний кабінет
Головна
»
2020
»
Жовтень
»
15
» DER GLUCKLCHE DEUTSCHLEHRER
12:47
DER GLUCKLCHE DEUTSCHLEHRER
«
Лише
щасливий
учитель
може
виховати
щасливого
учня
»
Під
таким
гаслом
8
жовтня
прйшов
міський
семінар
-
практикум
для
вчителів
німецької
мови
,
який
провели
педагоги
СЗШ
18 (
директор
С
.
Лейва
).
Із
педагогічними
новаціями
щодо
розвитку
полікультурної
компетентності
учнів
виступила
методист
методичного
кабінету
Д
з
ГП
Т
.
П
.
Згама
.
Захід
проходив
на
подвір
'
ї
БТДтаЮ
.
Під
час
педагогічного
івенту
учителі
працювали
за
локаціями
«
Паркан
думок
», «
Всесвіт
можливостей
», «
Освітня
кухня
»,
мали
змогу
зафільмувати
емоції
у
фотозоні
«
Щасливий
учитель
».
Педагоги
міста
обгововорювали
актуальні
питання
щодо
створення
пізнавально
-
комунікативного
поля
сучасного
уроку
німецької
мови
,
діджиталізаціі
освітнього
процесу
.
Учитель
німецької
мови
(
В
.
Гринченко
)
презентувала
елементи
гейміфікаціі
на
уроках
німецької
мови
для
розвитку
комунікативної
компетентності
учнів
,
поділилася
з
педагогами
методичним
кейсом
щодо
впровадження
пізнавальних
ігор
в
освітній
процес
.
Родзинкою
семінару
стала
освітня
подорож
до
м
.
Дніпро
«
Німецька
архітектурна
спадщина
Катеринослава
»,
яку
для
педагогів
провів
історик
,
краєзнавець
А
.
Мухін
.
Педагогічний
івент
видався
цікавим
і
змістовним
,
та
залишив
багато
позитивних
спогадів
.
1
2
3
4
5
Переглядів:
299
|
Додав:
pula
|
Рейтинг:
0.0
/
0
Всього коментарів:
0
Увійдіть:
Відправити