Головна » 2016 » Грудень » 29 » До акме-вершин крокуємо разом!
23:50
До акме-вершин крокуємо разом!
Під таким гаслом з метою підвищення професійно-педагогічної майстерності, активізації творчого потенціалу, створення умов для обміну досвідом   на базі НВК № 3  (директор Нагай Л.В.) відбувся міський семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи, педагогів – організаторів  на  тему «Формування акмеологічної концепції виховання як життєвої стратегії стійкого розвитку особистості».
Учасників семінару гостинно зустріли колеги і учні закладу.  Відкрила семінар методист методичного кабінету при  департаменті з гуманітарних питань міської ради Долина Л.М .

Лариса Миколаївна привітала присутніх,  підкреслила, що тема семінару для розгляду обрана невипадково, зазначила,   що школа –  це освітній центр, де інтеграція знань людини та її розвиток повинні досягати апогею, тому що шкільні роки – це період найбільш інтенсивного її розвитку, фізичного, статевого дозрівання, формування всіх психічних функцій, становлення фундаменту майбутнього професіоналізму й зрілості, що на прикладі НВК №3  є можливість побачити як педагогічний колектив, використовуючи акмеологічний підхід до освіти,   вирішує питання, спрямовані на самовдосконалення людини в освітньому середовищі, її саморозвиток, просування до вершини досягнень  у навчанні та вихованні.
 
Семінар складався із теоретичного та практичного модулів.  Відповідно до   програми семінару, робота теоретичного модуля проводилася у форматі представлення досвіду роботи НВК №3, який висвітлила директор Нагай Л.В.   У своєму виступі вона розповілала, що педагогічний колектив навчального закладу забезпечує належні умови для становлення дитини як особистості, підняття її на ступінь «акме», презентувала відеофільм про школу «Місто Доброград». Заступник директора з навчально-виховної роботи Кремень Т.М. поділилась досвідом роботи щодо   створення акмеологічного простору у закладі та розвитку особистісної зрілості учня, визначила головні аспекти формування акмеологічної концепції виховання, акцентувала увагу присутніх на акмеологічних  технологіях виховання.

На фоні мультимедійної презентацій, використовуючи вправу «Валіза»,  педагог-організатор Панова В.В. цікаво і змістовно висвітлила  роботу учнівського самоврядування «Берегиня», поділилася своїми здобутками, що дало змогу учасникам семінару поринути у будні та свята закладу,  познайомитись з системою роботи педагога-організатора.

Лідери учнівського самоврядування під час проведення флеш-меседжу «Пізнаємо світ разом!» із захопленням, теплими словами розповіли  про навчальний заклад,   творчих вчителів та талановитих учнів, про традиції навчального закладу.

У ході семінару  заступники директорів з виховної роботи, педагоги - організатори  мали можливість ознайомитися з шкільним  музеєм етнографії та українського народного побуту, виставковою залою української вишивки, які є центром   національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді,  художньо-естетичного розвитку школярів, лабораторією колективної і індивідуальної творчості учнів.

Під час проведення практичного модулю учасникам семінару було запропоновано здійснити екскурсію до садиби зеленого туризму «Петриківські барви». Саме на території садиби педагоги-організатори  активно залучилися до тимбілдінгу «Ігрова коловерть». Учасників було об’єднано в чотири команди. Кожна команда повинна була пройти випробування на вміння працювати в команді, а саме: проявити  вправність і майстерність  в  квест-кімнаті етнографії,  вигадати та презентувати гру із запропонованими предметами в «Лабораторії ігор», виготовити із запропонованих матеріалів органайзер гарного настрою, познайомитися  з вправами психолого-акмеологічного супровіду виховного процесу. Кожна команда довела , що тільки разом можна досягти власного «акме».

По закінченню учасники семінару – практикуму «Формування акмеологічної концепції виховання як життєвої стратегії стійкого розвитку особистості»  щиро подякували організаторам за змістовний  та цікавий семінар, побажали подальших успіхів, творчих злетів, адже творчість  – це передумова зростання  педагога.
Переглядів: 383 | Додав: SEP | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar