Головна » 2017 » Березень » 16 » І Міжнародний освітній форум
16:02
І Міжнародний освітній форум
2–3 березня у Харкові відбувся І Міжнародний освітній форум. Ця масштабна для міста і всієї країни подія зібрала понад 350 учасників більше ніж з 50 населених пунктів України: педагогів, директорів шкіл, дошкільних та позашкільних установ,  викладачів ВНЗ, науковців, представників громадськості та бізнесу. Крім українських експертів, на форум були запрошені європейські фахівці з Фінляндії, Естонії, Литви, які успішно проводять освітні реформи у своїх країнах.
Відкрив І Міжнародний освітній форум Микола Кириченко — перший проректор – проректор з науково-методичної та навчальної роботи ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Тарас Кремінь, член Комітету Верховної Ради з питань науки та освіти, під час свого виступу відзначив, що «Україна стає відкритою, Україна стає доступною, Україна стає цікавою для світу».
Першою темою обговорення стала реформа освіти. Своїм досвідом з українськими освітянами поділився директор фінської гімназії «Шильд», президент міжнародної асоціації шкільних директорів (ICP) у 2015-2016 роках Арі Покка. Він також презентував у Харкові свою книгу «Вищий клас. Шкільне управління по-фінськи», перекладену і видану співорганізатором І Міжнародного освітнього форуму — видавництвом «Ранок». 
Про реформу освіти в Естонії учасникам докладно розповіла Ене-Сільвія Сарв, експерт Європейської асоціації досліджень освіти INNOVE Estonia, яку запросили на форум представники GCI «Vertikal» з Естонії.
На Форумі інновацій спікери презентували для обговорення цілу низку важливих тем: як проходитиме тестування знань учнів PISA, що таке масові відкриті онлайн-курси ( МООС) і змішане навчання, якими мають бути сучасні практики раннього розвитку дітей. Крім того, гості заходу мали можливість ознайомитися з роботою харківського наукового проекту «15х4», дізнатися про франко-українські освітні програми, а також нові технічні можливості для нової школи, які були представлені цього року на Bett Show в Лондоні. 
Ефективним досвідом адаптації сучасних міжнародних освітніх практик до реалій української школи поділилась Юлія Павіченко, засновник и директор Харківського приватного ліцею «МИР», під час візиту учасників форуму до навчального закладу. 
Одна з найактуальніших проблем сьогодення — невідповідність знань і навичок, отриманих у вишах, сучасним запитам роботодавців. Саме тому дискусійний майданчик «Запит роботодавців та нові формати освіти» викликав особливу зацікавленість гостей форуму. 
У рамках І Міжнародного освітнього форуму відбулося багато майстер-класів, які були присвячені змінам в українському законодавстві. 
Представник від міста Камянське Білоус С.В., вихователь-методист ДНЗ №22 "Казкова країна", прийняла участь у  нестандартному форматі тренінгу «Сучасні практики раннього розвитку дітей» від Сікстаса Редзівічуса — литовського психолога, викладача університету і за сумісництвом директора власного дитячого видавництва та  майстер класі  від Інституту Менеджмента Освіти НАПН України "Орієнтири  особистісного розвитку сучасного освітнього менеджера".  
Освіті потрібен новий зміст, що ґрунтуватиметься на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. І для України в цьому сенсі дуже важливий досвід держав, які змогли за останні роки піднятися у світовому рейтингу рівня освіти.  Саме такі завдання повинен  поставити перед собою кожен педагог та  реалізовувати їх у своєму навчальному  закладі.
Переглядів: 388 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar