Головна » 2018 » Листопад » 30 » «Інклюзивна освіта: формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами»
12:42
«Інклюзивна освіта: формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами»

29 листопада 2018 року напередодні «Міжнародного  дня людей з особливими потребами» в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)- центр розвитку дитини №30 «Мальва» Кам`янської міської ради відбувся семінар-обговорення «Інклюзивна освіта: формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами».

ДНЗ-ЦРД №30 «Мальва» гостинно зустрів учасників семінару. Діти та педагоги закладу представили музичну візитівку, директор закладу Сиротинська І.Н. розповіла про ефективність та результативність роботи педагогічного колективу над важливими завданнями всебічного та гармонійного розвитку дітей, створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини, що виховується за інклюзивною індивідуальною програмою в старшій групі закладу.

На початку теоретичного блоку семінару методист департаменту з гуманітарних питань Білоус С.В. ознайомила присутніх з нормативно-правовим регулюванням інклюзивної освіти в Україні, наголосила , що дітям, які потребують психофізичного розвиту гарантовано право на відвідування державних і комунальних закладів дошкільної освіти.

Вихователь-методист  ДНЗ-ЦРД № 30 «Мальва» Киричко О.М. в своїй презентації «Методичний орієнтир щодо інклюзії в закладі дошкільної освіти» розповіла, що дошкільна освіта – це основа, фундамент всієї освіти.

Впровадження інклюзивної форми навчання та виховання в закладах дошкільної освіти  - це крок назустріч дитині, це нові підходи до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Інклюзивні групи у закладах дошкільної освіти створюються для забезпечення умов дітям з ООП, в тому числі дітям з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

Цікаві досвіди були представлені педагогами закладу: практичним-психологом Хоружевською А.Г., вчителем-логопедом Корніловою М.В., вчителем-дефетологом Сокуренко Т.І., які здійснюють корекційно-розвивальний супровід дитини з ООП.

Проблема яка висвітлювалася під час проведення заходу не залишила нікого з присутніх байдужими, адже на теперішній час це питання є пріоритетним. Протягом дня  вихователі-методисти спеціальних закладів дошкільної освіти та центрів розвитку дитини мали змогу визначити ефективні  шляхи формування інклюзивного освітнього середовища  у закладах дошкільної освіти, отримали консультативну інформацію щодо  гармонійного  розвитку та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
Переглядів: 103 | Додав: SEP | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar