08:36 Інноваційні технології на допомогу вчителям та учням | |
25 квітня 2018 р. в СЗШ №7 (директор Лисенко М.І.) зібрались молоді вчителі інформатики та фізики на чергове засідання міської Школи молодого вчителя. Для обговорення було обрано тему "Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у розвитку пізнавальних здібностей учнів на уроках фізики та інформатики". Луніченко Наталія Володимирівна, методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань, представила програму методичного заходу, коротко познайомила з вчителями СЗШ №7, які отримали завдання представити свій досвід використання можливостей ККТ, інтерактивного комплексу при вивченні складних тем з фізики, інформатики. Матухно Л.А., заступник директора з НВР СЗШ №7, надала доцільну інформацію про сучасний урок та інтерактивні технології навчання. Також в її виступі було акцентовано увагу на нагальну необхідність спілкування вчителів з обміну корисною інформацією саме в сучасному освітньому середовищі. Практичний блок розпочався з презентації вчителя фізики СЗШ №7 Рижко О.П., яка у ході свого виступу продемонструвала можливості використання ІКТ на уроках фізики, астрономії долучивши учасників засідання до роботи на комп'ютері з програмою Multisim та в онлайн - сервісі LearningApps. 19 вчителів – учасників засідання створювали інтерактивні вправи з фізики на запропоновану тему. У цьому ж блоці вчитель інформатики СЗШ №7 Тоноян А. Р. провів майстер-клас на тему "Мультимедійна дошка - нові навчальні можливості", а також докладно розповів про такий вид дистанційної освіти, як навчальний вебінар та пояснив алгоритм його створення. Після завершення напруженої роботи гості обмінялися думками про побачене і почуте, поділилися своїми враженнями. Атмосфера на засіданні була доброзичливою. Всі присутні отримали задоволення від спілкування, збагатили свій професійний арсенал новими можливостями та ідеями для подальшого застосування їх у своїх закладах. І, як завжди, в індивідуальному порядку, ставили питання своїм колегам із СЗШ 7, отримували рекомендації для подальшої плідної роботи з учнями.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |