Головна » 2017 » Квітень » 14 » Інноваційні технології у викладанні математики як засіб формування ключових компетентностей учнів
12:39
Інноваційні технології у викладанні математики як засіб формування ключових компетентностей учнів

Згідно з річним планом роботи  методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Кам'янської міської ради 13.04.2017 року на базі НВО-ліцею НІТ  відбувся міський семінар вчителів математики загальноосвітніх закладів міста.  На тему «Інноваційні технології у викладанні математики як засіб формування ключових компетентностей учнів».

Семінар відкрила методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Кам'янської міської ради Н.В.Луніченко, яка представила план семінару, зупинилася на важливих питаннях та проблемах математичної освіти в місті, необхідність якісної цілеспрямованої підготовки учнів до ДПА та участі в ЗНО.

Теоретичний блок заходу продовжила директор НВО-ліцею НІТ Л.І.Сбоєва, Заслужений учитель України. У своєму виступі «Інноваційне освітнє середовище НВО-ліцею НІТ»  Людмила Іванівна розповіла про структуру та пріоритетні напрямки діяльності НВО,  його історію, педколектив, досягнення та успіхи, представила вчителів математики, які працюють в закладі.

Заступник  директора з науково-методичної роботи О.О.Бондаренко виступила з питання «Соціалізація особистості на уроках математики в умовах компетентнісного підходу». У своєму виступі Олена Олександрівна розповіла про шляхи впровадження компетентнісного підходу до навчання математики, ознайомила з формами методичної  роботи кафедри математики, спрямованої на підвищення  готовності вчителів до реалізації завдань компетентісно спрямованого навчання математики. Вчителі математики впроваджують дидактичні та методичні засади  реалізації  компетентнісного підходу в навчанні математики в основній школі, відпрацьовують систему навчальних завдань, методів, прийомів, спрямованих на розвиток в учнів ключових та предметних компетентностей, удосконалюють методику навчання математики з урахуванням розвитку компетентностей, діагностики, прогнозування  та оцінювання рівня їхньої сформованості.

Старший учитель М.В.Крячик доповіла про дидактичне забезпечення  впровадження інноваційних технологій у навчанні математики, презентувала авторський електронний підручник з геометрії для 10 класу.

Вчитель-методист Н.М.Черниш, керівник кафедри математики, розповіла про інноваційні форми підготовки до ЗНО з математики, ознайомила присутніх з системою підготовки учнів до ЗНО, проаналізувала результати участі в ЗНО учнів на рівні України, області,  міста, ліцею.

У практичному блоці учасники семінару відвідали уроки математики.

Учитель-методист А.І.Біленко провела урок математики в 6-Б класі на тему «Розв’язування рівнянь і задач» у формі гри-конкурсу. Вчителі математики відмітили ефективні методи розвитку математичних здібностей учнів, вдале застосування випереджальних навчальних завдань, цікаві  завдання, які стимулюють високу пізнавальну активність учнів.

Старший учитель Л.І.Пугач показала фрагмент уроку з алгебри в 9-А класі на тему «Сума n перших членів геометричної прогресії» на основі технології «Перевернутий клас».   Вчителі математики відмітили  високу продуктивність уроку, вдале застосування  частково-пошукових та творчих методів навчання для розвитку математичної культури учнів, цілеспрямований розвиток вміння учнів застосовувати теоретичні знання для розв’язування прикладних задач.   

Старший учитель М.В.Крячик показала фрагмент уроку з алгебри в 10-А класі на тему «Вектори у просторі», на якому продемонструвала форми застосування електронної форми авторського підручника «Геометрія» (10 клас) для впровадження технології «Перевернутий клас». Вчителі математики відмітили  майстерну організацію паралельної роботи трьох груп учнів, самостійну постановку учнями навчальних цілей на основі рефлексії виконаної навчальної діяльності, ґрунтовну математичну підготовку учнів.

Практичний блок продовжила О.В.Кравчук, презентувавши  блог вчителів математики, який містить в собі багато теоретичного і практичного навчального матеріалу. Спільний доступ дозволяє завантажувати власні розробки та користуватися матеріалами, запропонованими іншими вчителями кафедри. Це значно економить час для підготовки до уроків, дозволяє спілкуватися з колегами, обмінюватись досвідом. Блог відкрив нові можливості – використання елементів дистанційного навчання, застосування методики перевернутого класу. Учні мають змогу вивчити або повторити учбовий матеріал самостійно, навіть задати питання вчителю.

 Дуже цікавій і корисний майстер-клас для педагогів на тему «Ознайомлення з засобами проведення моніторингових досліджень якості викладання математики» провела Ю.О.Луньова, вчитель інформатики. Учасники  семінару  проаналізували відвідані уроки за електронною формою «Аналіз уроку математики»,  знайомились з навчально-діагностичною програмою «Порівняльний аналіз компетентнісного й знаннєвого підходів у навчанні математики».

Учасники семінару відвідали театр-студію «Десятий квартал». У виставковій залі театру вчителі ознайомились з роботами юної художниці Софії Ігнатьєвої «Переливи живопису» та переглянули виставу «Я вас всіх люблю».

Навчально-практичний семінар був проведений на високому рівні та сприяв підвищенню фахової майстерності педагогів міста.
Переглядів: 56 | Додав: SEP | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar