00:32 Інтерактивні та інноваційні технології як умова пізнавальної діяльності і розвитку творчих здібностей учнів | |
Відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради 13 квітня 2017 року на базі КЗ «Середня загальноосвітня школа №25» (директор Яковенко Т.В.) відбувся міський семінар-практикум для вчителів біології та екології міста Кам’янського на тему: «Інтерактивні та інноваційні технології як умова пізнавальної діяльності і розвитку творчих здібностей учнів». Семінар відкрила методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Чобанян С.О., яка наголосила на значущості зазначеної теми для вироблення конкретних орієнтирів у роботі вчителів біології та екології. Директор школи Яковенко Т.В. презентувала заклад, заступник директора з навчально-виховної роботи Онищенко Є.О. висвітлив питання реалізації в закладі вчителями біології інтерактивних та інноваційних технологій через практику сучасної організації дослідницької роботи. Практичний блок розпочався уроком у 8 класі на тему: «Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження різних видів пам’яті» (вчитель Яглова Т.П.) На уроці застосовувалися інтерактивні методи та форми навчання: інформаційно-комп’ютерні технології, метод перевернутого навчання; відображалися міжпредметні зав’язки та зв'язок навчального матеріалу із сьогоденням. Вчителям біології міста було представлено нестандартну форму захисту науково-дослідницьких проектів шкільного наукового товариства «Творча феєрія» у вигляді віртуальної науково-популярної телепередачі «Природа і ми» (підготували вчителі Маринчук С.А. та Сегеда А.М.). Особливо цікавими та насиченими матеріалами практичного змісту виявилися проекти: «Рекреаційне навантаження на лісову зону Радянського лісництва», «Зимуючі птахи Дніпропетровщини». Наступний етап практичного блоку продовжився на території Радянського лісництва. Учасники семінару згадали методику проведення екскурсій з біології та екології, перебуваючи на екскурсії з теми: «Вивчення рослинних угруповань» (вчитель Яглова Т.П.), методики досліджень в природних умовах, виконуючи групові завдання на теми: «Флористичне біорізноманіття лівобережного степового Придніпров’я», «Комплексне дослідження природно-заповідного фонду Дніпропетровської області», «Видовий склад та характеристика деревостану лісу» ( методисти ДЕЦ Сорока Т.Г., Деміх Н.О.). Вчителі біології стали учасниками квесту «Біологічний олімп», який вони можуть провести зі своїми учнями. Підсумком роботи семінару став обмін думками з питань результативності впровадження інформаційних та інтерактивних технологій як засобу пізнавальної діяльності учнів та організації дослідницько-експериментальної роботи з учнями як засобу формування компетентностей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |