Головна » 2017 » Квітень » 20 » Інтерактивні та інноваційні технології як умова пізнавальної діяльності і розвитку творчих здібностей учнів
00:32
Інтерактивні та інноваційні технології як умова пізнавальної діяльності і розвитку творчих здібностей учнів

Відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради 13 квітня 2017 року на базі КЗ «Середня загальноосвітня школа №25» (директор Яковенко Т.В.)  відбувся міський семінар-практикум для вчителів  біології та екології міста Кам’янського  на тему: «Інтерактивні та інноваційні технології як умова  пізнавальної діяльності і розвитку творчих здібностей учнів». Семінар відкрила методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Чобанян С.О., яка наголосила на значущості зазначеної теми  для вироблення конкретних орієнтирів у роботі вчителів біології та екології.

Директор школи Яковенко Т.В. презентувала заклад,  заступник  директора з навчально-виховної роботи Онищенко Є.О. висвітлив питання реалізації в закладі вчителями  біології інтерактивних та інноваційних технологій через практику сучасної організації дослідницької роботи.

Практичний блок розпочався  уроком у 8 класі на тему: «Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження різних видів пам’яті» (вчитель    Яглова Т.П.) На уроці застосовувалися інтерактивні методи та форми навчання: інформаційно-комп’ютерні технології, метод перевернутого навчання; відображалися міжпредметні зав’язки та  зв'язок навчального матеріалу із сьогоденням.

Вчителям біології міста було представлено нестандартну форму захисту науково-дослідницьких проектів шкільного  наукового товариства «Творча феєрія» у вигляді віртуальної науково-популярної телепередачі «Природа і ми»  (підготували вчителі    Маринчук С.А. та Сегеда А.М.). Особливо цікавими та насиченими матеріалами практичного змісту виявилися проекти: «Рекреаційне навантаження на лісову зону Радянського лісництва», «Зимуючі птахи Дніпропетровщини».

Наступний етап практичного блоку продовжився на території   Радянського лісництва. Учасники семінару згадали методику проведення екскурсій з біології та екології, перебуваючи на екскурсії  з теми: «Вивчення рослинних угруповань» (вчитель Яглова Т.П.), методики досліджень в природних умовах, виконуючи групові завдання на теми: «Флористичне біорізноманіття лівобережного степового Придніпров’я», «Комплексне дослідження природно-заповідного фонду Дніпропетровської області», «Видовий склад та характеристика деревостану лісу» ( методисти  ДЕЦ   Сорока Т.Г., Деміх Н.О.).

Вчителі біології стали учасниками  квесту  «Біологічний олімп», який вони  можуть провести  зі своїми учнями.

Підсумком роботи семінару став обмін думками з питань результативності впровадження інформаційних та інтерактивних технологій як засобу пізнавальної діяльності учнів та  організації дослідницько-експериментальної роботи з учнями як засобу формування компетентностей.
Переглядів: 383 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar