3 березня 2020 року на базі КЗ «СЗШ№4 ім. А.С. Макаренка» Кам’янської міської ради (директор Клімова Н.А.) відбувся міський практикум для вчителів хімії за темою: «Використання сучасних освітніх технологій у формуванні ключових компетентностей учнів на уроках хімії».
Відкрила семінар методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради Чобанян С.О.
Вчитель хімії Прудкий О.А. (СЗШ №4 ім. А.С.Макаренка) показав майстер-клас з використанням STEM-технологій в 11 класі «Гальванічний елемент як джерело електричного струму». Олександр Анатолійович розповідав про роботу гальванічного елемента, пояснював окисно-відновні процеси, що відбуваються на електродах, розвивав предметні компетентності, які сприяють самовихованню свідомого, відповідального ставлення до навколишнього середовища. Зміст уроку реалізовував через наскрізні лінії: здоров’я і безпека (вплив відпрацьованих батарей на організм людини); громадянська відповідальність (відповідальність за чистоту довкілля і його збереження); екологічна безпека і сталий розвиток (збереження природних ресурсів, застосування альтернативних джерел електричного струму); підприємливість і фінансова грамотність (собівартість гальванічних елементів).
Вчителі хімії міста виготовляли гальванічний елемент з овочів та фруктів, досліджували їх характеристики: вимірювали силу струму та напруги.
Навчальний практикум «Виготовлення 3D моделей органічних сполук» розширив знання учасників та підвищив професіоналізм в опануванні програми MolView для складання 3D моделей органічних сполук.
Під час створення Е-портфоліо вчителя хіміки поглибили свої знання з технології створення веб-портфоліо за допомогою сервіса Blogger на платформі Google .
Буткамп – технологію сучасного опитування учнів «Plickers» представила вчитель хімії СЗШ №31 Шпортько В.В. Вона акцентувала увагу учасників на одному з доступних та зручних сервісів програми інтерактивного тестування, розкрила технологію роботи та показала спосіб швидкого проведення опитування великої кількості учасників.
Вчитель хімії гімназії №11Гавриліна В.В. розширила знання учасників практикуму з використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення користувачів до вирішення проблем: «Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання». За основу роботи слугувала платформа Classtime.
|