Головна » 2020 » Березень » 4 » МІСЬКИЙ ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ
16:35
МІСЬКИЙ ПРАКТИКУМ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

3 березня  2020 року на базі КЗ «СЗШ№4 ім. А.С. Макаренка» Кам’янської міської ради (директор Клімова Н.А.) відбувся міський практикум для вчителів хімії за темою: «Використання сучасних освітніх технологій у формуванні ключових компетентностей учнів на уроках хімії».

Відкрила семінар методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради Чобанян С.О.

Вчитель хімії Прудкий О.А. (СЗШ №4 ім. А.С.Макаренка) показав майстер-клас з використанням STEM-технологій  в 11 класі «Гальванічний елемент як джерело електричного струму».  Олександр Анатолійович розповідав  про роботу  гальванічного елемента, пояснював окисно-відновні процеси, що відбуваються на електродах, розвивав предметні компетентності, які сприяють  самовихованню свідомого, відповідального ставлення до навколишнього середовища. Зміст уроку реалізовував через наскрізні лінії: здоров’я і безпека (вплив відпрацьованих батарей на організм людини); громадянська відповідальність (відповідальність за чистоту довкілля і його збереження); екологічна безпека і сталий розвиток (збереження природних ресурсів, застосування альтернативних джерел  електричного струму); підприємливість і фінансова грамотність (собівартість гальванічних елементів).

Вчителі хімії міста виготовляли гальванічний елемент з овочів та фруктів, досліджували їх характеристики: вимірювали силу струму та напруги. 

Навчальний практикум «Виготовлення 3D моделей органічних сполук» розширив знання учасників та підвищив професіоналізм в опануванні програми MolView для складання 3D моделей органічних сполук. 

Під час створення Е-портфоліо вчителя хіміки поглибили свої знання з технології створення веб-портфоліо за допомогою сервіса Blogger на платформі Google .  

Буткамп – технологію сучасного опитування учнів «Plickers» представила  вчитель хімії СЗШ №31 Шпортько В.В. Вона акцентувала увагу учасників на одному з доступних та зручних сервісів програми інтерактивного тестування, розкрила технологію роботи та показала спосіб швидкого проведення опитування великої кількості учасників.

Вчитель хімії гімназії №11Гавриліна В.В. розширила знання учасників практикуму з використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення користувачів до вирішення проблем: «Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання». За основу роботи слугувала платформа Classtime.

Переглядів: 205 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar