Головна » 2017 » Січень » 26 » Міський семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи ІІ-ІІІ ступеню
20:47
Міський семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи ІІ-ІІІ ступеню
25 січня 2017 року на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №22» Кам’янської міської ради пройшов міський семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи ІІ-ІІІ ступеню «Аксіосфера уроку як середовище духовної спільності учасників навчально-виховного процесу».

Відкрила семінар Ващенко В.А. – завідуюча методичним кабінетом департаменту з гуманітарних питан,  яка проаналізувала експериментальну діяльність навчально-виховних закладів міста.
Валентина Андріївна звернула увагу на необхідність системного практичного впровадження завдань та напрямів експериментальних програм в роботу шкіл. Методичний кабінет при департаменті з гуманітарних питань міської ради започаткував низку семінарів - презентацію діяльності експериментальних навчальних закладів. Такі семінари вже пройшли на базі НВК-академічного ліцею №15, СЗШ №25. Сьогодні свою інноваційну діяльність презентує СЗШ №22.
 
Директор школи Худолєєва І.К. презентувала діяльність закладу з основних напрямків роботи. Середня загальноосвітня школа №22 – це незвичайний самодостатній навчальний заклад з особливим способом життєдіяльності, покликаний розуміти, підтримувати, розвивати, виховувати, навчати й підносити особистість.

Навчально-виховний процес ґрунтується на ефективних новітніх освітніх та інформаційних технологіях етико-гуманітарної взаємодії у співпраці всіх учасників педагогічного процесу.

Педагогічний колектив є учасником обласного проекту «Створення системи розвитку аксіосфери особистості на засадах традиційних духовних цінностей». Школа працює над створенням нового освітнього простору, де панує гуманна педагогіка та морально-духовне виховання.

Мета школи: «Привчити до життя, розуміти його, знайти  у ньому своє місце».

Цікаво пройшли уроки етики  в початковій школі, де метою було виховання духовно-моральних якостей учнів. Для розвитку цих якостей учителя створювали на уроках умови для роздумів та міркувань, формували почуття відповідальності за тих, хто поруч, виховувати любов і повагу до історії рідної краю.

Несподіваним та цікавим був урок української мови в 10 класі на тему «Мовні помилки. Практичне усунення їх у мовлені та на письмі». Вчитель Єфименко О.В. удосконалювала вміння учнів бачити «мовні помилки», розвивала навички дослідно-пошукової роботи, виховувала любов до рідної мови, свідоме бажання вдосконалювати культуру мовлення.

Цікаво пройшов тренінг за програмою проекту «Вчимося жити разом» в 11-му класі на тему «Толерантність починається з тебе» (Бесценна Л.В.), де учні вчилися толерантному відношенню до ВІЛ-інфікованих людей. 

Учні 8-го та 9-го класу вчилися бути дослідниками та вченими на уроках математики та фізики, демонстрували різноманітні досліди, складали скрапбукінги, захищали свої проекти. Така форма роботи підвищує мотивацію навчання, пізнавальний інтерес, ефективність і продуктивність навчальної діяльності, дозволяє вийти за межі звичайного мислення.

Учасники семінару прийняли активну участь у рольовій грі «Батьківські збори» на тему «Щасливий дім як гавань корабля» (Кісточка В.В.) та були учасниками педагогічної ради на тему «Моральний простір уроку як середовище духовної спільності учителя та учня» (Федорова С.А.). В ході роботи учасники семінару розкривали особливості морального та духовного простору уроку в якому учитель і учні проживають спільно відрізок життя і набувають досвіду і сили для його затвердження в реальному житті.

Нова школа – простір життя дитини; тут вона і готується до нього, і повністю живе, і тому вся діяльність навчального закладу будується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Учні школи разом з вчителями продемонстрували свої таланти та довели, що в школі панує великий дух  гуманної  педагогіки «Від творчого вчителя до творчого учня».
Переглядів: 444 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar