Головна » 2017 » Березень » 24 » Міжнародний день лялькаря
20:18
Міжнародний день лялькаря

21 березня всіма професіоналами і шанувальниками театру ляльок святкується Міжнародний день лялькаря, і комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) №17 «Червона шапочка» (зав Рахмістр Т.І.) гостинно відчинив свої двері творчим педагогам, адже фахівці дошкільної освіти не могли залишитися осторонь цього свята. Театр ляльок – це і перше знайомство малюків зі світом мистецтва, і особлива магічна атмосфера, і Майстри, що створюють унікальне та неповторне сценічне дійство.

Історія свята: Президент УНІМА Маргарета Нікулеску звернулася до всіх діячів театру ляльок із закликом перетворити 21 березня на захопливий ритуал на славу лялькового театру: “Нехай у цей день грають лялькові вистави, проводять дискусії, влаштовують зустрічі, нехай об’єднуються всі професіонали й аматори одного з найдавніших видів мистецтва — театру ляльок! Нехай усі навколо стануть учасниками нашого свята! Нехай всі опиняться в театрі ляльок!”. Вперше Міжнародний день лялькаря відзначили у 2003 році. З тих пір він став дуже популярним не тільки серед винуватців торжества, але і серед дітей, у яких з`явився додатковий привід побувати там, де панують дива – в лялькових театрах, магазинах іграшок, майстернях художників та реставраторів.

Педагоги ДНЗ №17 «Червона шапочка» розповідали дітям та батькам про мистецтво лялькового театру, надали можливість “оживити” улюблену ляльку, зробити самім ляльок - артистів театру та придумати й розіграти з ними виставу.

За рекомендаціями журналу «Джміль»  впродовж дня проведена робота з дітьми:

  • Бесіда “Чи всі ляльки однакові?”.
  • Гра‑асоціація “Що про нас ляльки говорять?”.
  • Імпровізований танець “Полька у ляльковому королівстві”.
  • Бесіда‑роздум “Коли ляльки бувають сумними?”.
  • Гра — обмін думками “Подарунок для моєї лялечки”: малята стають у коло, по черзі розповідають, який подарунок вони приготували б для своєї улюбленої лялечки або яку приємність їй зробили б.
  • Музичні оповідки про іграшки: слухання п’єс В. Косенка “Не хочуть купити ведмедика”, “Купили ведмедика” (з альбому “24 дитячі п’єси для фортепіано”) та П. Чайковського “Хвороба ляльки” і “Нова лялька” (“Дитячий альбом”) (“Джміль” 2016, № 1 та е‑додаток до нього).
  • Гра‑порівняння “Чим ляльковий театр особливий?”: діти порівнюють ляльковий театр з іншими відомими їм видами театру.
  • Хвилинка творчості “Незвичайна історія про ляльок”.
  • Образотворча діяльність “Артисти ложкового театру”: створення ляльок для придуманої вистави (“Джміль” 2015, № 2).
  • Розігрування театральної вистави.

В рамках цього свята своїми силами у багатьох закладах дошкільної освіти міста діти демонстрували спектаклі, розповідали історії створення ляльок в різних країнах. Все це дуже подобається дітям, для яких ляльки – це уособлення щастя, чарівництва і гармонії.

Театралізована діяльність в дитячому садку дає можливість розкриття творчого потенціалу дитини, виховання творчої спрямованості особистості. Діти вчаться помічати в навколишньому світі цікаві ідеї, втілювати їх, створювати свій художній образ персонажа, у них розвивається творча уява, асоціативне мислення, вміння бачити незвичайне у буденному. Театральне мистецтво близько і зрозуміло як дітям, так і дорослим, перш за все тому, що в основі його лежить гра. Театралізована гра - один з яскравих емоційних засобів, який формує художній смак дітей.
Переглядів: 422 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar