Головна » 2020 » Жовтень » 7 » НІМЕЦЬКИЙ ПРОЄКТ – ШКОЛЯРАМ М. КАМ’ЯНСЬКОГО
09:14
НІМЕЦЬКИЙ ПРОЄКТ – ШКОЛЯРАМ М. КАМ’ЯНСЬКОГО
6 жовтня 2020 року  за ініціативою департаменту з гуманітарних питань міської ради (директор Онищенко Т.Я.) на базі КЗ « БДТ» ( директор Прозоров О.О.)  проведено засідання круглого столу «Кар’єрний супровід молоді в контексті  STEM-освіти», в ході якого було представлено німецький проєкт «Мініфеномента».
Учасниками круглого столу стали Завгородня Т.Ж., заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, Онищенко Т.Я., директор департаменту з гуманітарних питань, Сергєєв В.В., голова Федерації організацій роботодавців  Дніпропетровщини, Бутурліна О.В., завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «ДАНО», Ващенко В.А., завідувач методичного кабінету при ДзГП, Луценко О.О, директор МСЮТ м.Дніпра  та  адміністрація закладів загальної середньої та позашкільної освіти.
З вітальним словом до присутніх звернулася Тетяна Яківна яка подякувала за можливість долучитися до проєкту  «Мініфеномента» освітянській спільноті Кам’янського.
Оригінальну освітню методику розробили в Німеччині. Її автор – професор Луц Фіззер. Основна ідея проєкту – повернути дітей з віртуального світу до реального, відволікати їх від гаджетів та показати, що природничі науки – це цікаво.  
Голова Федерації  організацій роботодавців  Віктор Сергєєв акцентував увагу, що нині  на ринку праці бракує саме технічних спеціалістів. А завдяки таким проєктам хочемо зацікавити дітей природничими науками. Адже вони на власному досвіді зможуть переконатися, скільки цікавого та непізнанного у реальному, а не в комп’ютерному світі. На таких стендах-станціях дитина сама може розпочати пізнання навколишнього світу, ставити питання та знаходити відповіді. Тобто, стати самостійно дослідником, а в майбутньому - вмотивовано підійти до вибору професії.
Як зазначив у своєму виступі Сєргєєв В.В.: «Дніпропетровщина стала першою областю України, де стартує освітній проєкт «Мініфеномента». Впровадження  Stem-освіти,  до складу якої входить цей проєкт, має дуже важливе значення для нашої держави. Адже він спрямований на ранню профорієнтацію здобувачів освіти, популяризацію технічних та інженерних професій. Як довго «житиме» проєкт -  залежить від того, наскільки він буде цікавий дітям, вчителям та батькам. Сподіваюсь, що врешті-решт такі міні – музеї прикладного характеру з’являться в усіх школах  вашого міста».
В ході зустрічі  у кожного педагога  була можливість відвідати експозицію «Мініфеномента: 52 експерименти для уроків і перерв»  та особисто «дослідити» експонати.
Протягом жовтня   базові позашкільні заклади (КЗ «БДТ», КЗ «БТДтаЮ») будуть за окремим графіком, із дотриманням всіх протиепідеміологічних заходів приймати школярів, які зможуть дослідити закони фізики та явища природи шляхом експериментів.
 
Переглядів: 267 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar