Головна » 2018 » Квітень » 6 » «Практична реалізація моделі здорового способу життя в умовах Нової української школи»
20:05
«Практична реалізація моделі здорового способу життя в умовах Нової української школи»

Відповідно до річного плану роботи методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань 03.04.2018 року на базі КЗ «Загальноосвітнього навчального закладу І ступеня – гімназія №39» (директор Занєгіна С.Л.) відбувся міський семінар-практикум «Практична реалізація моделі здорового способу життя в умовах Нової української школи»  для вчителів   основ здоров'я, які викладають у школі І та ІІ ступенів. Семінар-практикум розпочався в нестандартній формі, з ранкової зустрічі «Кишеня вітань». Практика ранкових зустрічей – це одна з успішних практик Нової української школи, що допомагає вчителю у створенні спільноти класу, розвитку важливих навичок для дітей, серед яких – це навички спілкування, академічні і соціальні навички.

Відкрила роботу семінару Чобанян С.О., методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань та  ознайомила присутніх з метою та планом роботи семінару-практикуму. Адміністрація закладу познайомила учасників семінару з моделлю  освітнього закладу «Від школи культури здоров'я до Нової української школи», з інтеграцією навчання через діяльнісний підхід.

На високому методичному рівні були проведені інтегровані уроки з основ здоров`я: в 7-А класі на тему: «Хвороби цивілізації. Профілактика соціальних захворювань. Практична робота «Створення реклами за здоровий спосіб життя»  (основи здоров'я, біологія та інформатика) учителями-методистами Безцінною Н.А., Гречихіною Л.Є., спеціалістом ІІ категорії Дроном С.О. та в 1- Інтелект класі на тему «Цінність життя та здоров’я людини. Як зберегти здоров’я» (основи здоровя, мистецтво, фізична культура) учителями-методистами Шевцовою Т.І., Коваль О.О., вчителем вищої категорії Станкевич Н.М. та учителем І категорії Шкуратовою О.К.  Присутні мали можливість познайомитися  з новітніми інтерактивними  методиками та діяльнісним підходом роботи,  найбільш раціональними методами, прийомами і засобами  навчання, які  забезпечують  пізнавальну активність і творчий розвиток учнів під час освітнього процесу.

Актуальними були проведені інтерактивні навчання для вчителів основ здоров’я: практикум «Використання інтерактивних технологій навчання  як одна з умов Нової української школи»,  воркшоп «Інфографіка,  як одна із форм критичного мислення».

В рамках семінару вчителі основ здоров’я мали можливість на собі випробовувати роботу експрес-методики визначення ступеня стомлення учнів 5-8 класів за  методом Акіоші Кітаока, а також визначення ступеня стомлення учнів 9-11 класів за допомогою он-лайн опитувальника САН (самопочуття, активність, настрій). А початкова школа презентувала фестиваль руханок та фізкультхвилинок.

Творча та злагоджена атмосфера панувала на майстер-класах по виготовленню пасхальних писанок. Учасники семінару відвідали  оглядову екскурсію у педагогічному музеї «Учителю! Вклоняюся доземно перед великим іменем твоїм». Емоційним завершенням практичного модулю стала театрально-світлова композиція «На межі». Вистава підняла проблему ставлення сучасної молодої людини до вибору цінностей життя.

Під час підведення підсумків семінару вчителі обговорювали набутий досвід та акцентували увагу на високому рівні проведення семінару.

Фото

Переглядів: 343 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar