Головна » 2018 » Квітень » 16 » «Профілактика та корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку»
19:07
«Профілактика та корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку»

12 квітня, відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань, на  базі КЗ «Середня загальноосвітня школа №19» (директор Сухракова Л.Ф.) проведено міській семінар-практикум для практичних психологів закладів загальної середньої освіти «Профілактика та корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку».

Семінар розпочався екскурсією до шкільного музею та презентацією закладу директором школи. Методист-психолог ІРЦ «Сузір’я» Мунтян В.О. акцентувала увагу присутніх на профілактиці емоційних розладів як одному із чинників успішної адаптації дітей молодшого шкільного віку.

У семінарі-практикумі  взяла участь  старший викладач кафедри психології КВНЗ «Дніпровська академія неперервної освіти» Хоміч Олена Борисівна, яка звернула увагу учасників семінару на актуальність профілактики професійно-особистісної деформації сучасного педагога.

У теоретичному блоці семінару освітлювалися основні характеристики емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку, розглядалися напрямки профілактики, що запобігають негативним проявам емоцій та вплив негативних емоцій на соматичне здоров’я учнів. Практичні психологи активізували знання щодо діагностики та напрямків корекції емоційної сфери, обмінялись досвідом з цього питання.

Практичні психологи Мовчан Вікторія  Вікторівна (КЗ «СЗШ №19) та Мартинець Марина Олександрівна (КЗ СЗШ № 28»)  представили свій досвід роботи із зазначеної теми.

Учасникам семінару було представлено кінезіологічні  вправи як ефективний психолого-педагогічний ресурс в роботі з дітьми молодшого шкільного віку (Куляба В.Ю., вчитель-логопед), розкрито тему розвитку емоційного інтелекту як засобу соціалізації дітей (Куковенкова Л.О., соціальний педагог).

Практичні психологи закладів загальної середньої освіти мали змогу відчути результат арт-терапевтичних практик. Вправи  «Домальовки Хав’єра Переса», кольорова мандала допомогли в опрацюванні власних емоцій.

Під час рефлексії зустрічі учасники семінару відмітили командну взаємодію педагогів закладу та міського методичного об’єднання практичних психологів закладів загальної середньої освіти.
Переглядів: 548 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar