Головна » 2020 » Листопад » 11 » ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
08:16 ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ | |
05 листопада 2020 року відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань Кам'янської міської ради у форматі відеоконференції (платформа ZOOM) проведено семінар для практичних психологів закладів загальної середньої освіти на тему «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами». Практичний психолог КЗ «Середня загальноосвітня школа № 22» (директор Худолєєва І.К.) Мельник Ірина Анатоліївна поділилися досвідом своєї роботи з колегами. Питання інклюзивної освіти та її аспектів актуальні. Більшість шкіл нашого міста вже надають освітні послуги дітям, які мають особливі освітні потреби. Метою семінару було підвищення професійної компетенції практичних психологів у сфері психологічного супроводу дітей з ООП. Під час семінару учасники ознайомилися із індивідуально-психологічними аспектами дітей різних нозологій, актуалізували знання з нормативно-правого підґрунтя, із алгоритмом психологічного супроводу. Було акцентовано увагу на види діяльності, які повинен виконувати практичний психолог, щоб у дитини не виникало труднощів із адаптацією та спілкуванням. Учасники заходу, не зважаючи на онлайн-формат, мали змогу попрацювати практично, поспілкуватися, ознайомитися із методикою «Фішбоун», обмінятися враженнями та досвідом своєї діяльності на ниві інклюзивного навчання. Варто зазначити, що успішний та компетентний психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами є однією з найважливіших передумов для успішної соціалізації такої дитини. Звертаючись до учасників науково-методичного заходу Світлана Чобанян, методист методичного кабінету, наголосила, що обізнаність суспільства в питаннях інклюзивної освіти є підґрунтям для толерантних та емпатійних взаємовідносин, а розглянуті питання мають практичне спрямування та методичні орієнтири для подальшої роботи практичних психологів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |