21:51 Семінар-практикум для вчителів основ здоров’я закладів загальної середньої освіти міста | |
14 листопада 2018 року на базі комунального закладу «Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад №26» Кам’янської міської ради (директор Сокуренко Л.В.) відбувся семінар-практикум для вчителів основ здоров’я закладів загальної середньої освіти міста на тему: «Використання компетентністного підходу та педагогіки партнерства на уроках основ здоров’я як засіб формування в учнів ціннісного ставлення до життя та здоров’я». Відкриваючи семінар, методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради Чобанян С.О. акцентувала увагу на першочерговій задачі освіти - створення умов для всебічного розвитку дитини, становлення її духовного, психічного та фізичного здоров’я. Адже за словами В.Сухомлинського «Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили». Директор закладу Сокуренко Л.В. ознайомила гостей з історією, традиціями, перспективами розвитку навчально-виховного комплексу, розкрила аспекти роботи закладу як моделі здоров’язбережувального середовища. Заступник директора Синельна Н.І. зосередила увагу на поєднанні інтерактивних, здоров’язберігаючих та інформаційно-комунікаційних технологій, що дає можливість вчителю вдало реалізовувати наскрізні змістові лінії та формувати в учнів ключові компетентності, зазначені в Концепції нової української школи. Практичне застосування інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, здоров’язберігаючих технологій, дотримання принципів педагогіки партнерства, систему роботи по формуванню в учнів ключових компетентностей продемонструвала на уроці з елементами тренінгу «Життя як феномен. Здоров’я як атрибут життя людини» вчитель основ здоров’я Костюк Я.В., де в ролі учнів виступали вчителі основ здоров’я міста. Змістовним, насиченим інтерактивними прийомами та технологіями (навчання як дослідження, ігрові, групова справа, здоров’язберігаючі, інформаційно-комунікаційні, п’ять хвилин з мистецтвом та ін.) був інтегрований урок в 1 класі «Надзвичайні пригоди Фіксиків» (вчитель Вайло Д.В.). Учні розвивали вміння працювати в команді, уникати конфліктів, досягати компромісів, вчилися усвідомлювати роль навколишнього середовища для життя і здоров’я людини. На психологічному практикумі, який провела практичний психолог закладу Румянцева О.В., учасники семінару вчилися керувати своїми бажаннями та емоціями в напружених ситуаціях повсякдення, запобігати конфліктам, зміцнювати своє здоров’я, внаслідок укріплення вольових, емоційних, душевних сил та ресурсів, досягати більш високого рівня особистісно-професійного самовдосконалення – саме ці вимоги НУШ висуває до нового вчителя. Під час роботи майстер-класу «Конструювання уроку з інтерактивною дошкою в програмі White Board» вчителі працювали з інструментами програмного забезпечення дошки, вдосконалювали навички роботи з програмою «learning Apps». Нетрадиційним, практично спрямованим, насиченим інноваційними технологіями був педагогічний практикум з елементами тренінгу «Тайм-менеджмент для педагогів». Питання статевого виховання підлітків піднімали на інтерактивній грі «15+, або Суто чоловіча розмова» та «15+, або Між нами, дівчатами». Вчителі основ здоров’я ділились своїм досвідом на воркшопі «Методологічні основи викладання основ здоров’я».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |