Головна » 2017 » Січень » 20 » Семінар-практикум для вихователів-методистів
15:10
Семінар-практикум для вихователів-методистів
Семінар-практикум для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти за темою «Андрогогічний та акмеологічний аспекти в роботі завідувача та вихователя-методиста дошкільного навчального закладу у вирішенні питань  особистісної самореалізації та подолання  професійної деформації педагогів» проведено 17 січня у комунальному закладі "Спеціальний дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) №13 "Росинка" Кам'янської міської ради.


Завідувач закладу Маргаритова Ю.В. презентувала досвід роботи «Андрогогіка: новий підхід в науково – методичній роботі закладу освіти. Практика застосування  у дошкільному закладі» та провела ділову гру з колективом «Як ми навчаємось і навчаємо: стилі навчання та їх практичне застосування».

Вихователь-методист Гладка Е.Ю. актуалізувала знання колег про традиційні та інтерактивні форми методичної роботи в дошкільному закладі, традиційні та інтерактивні форми проведення  педагогічних рад.

Сучасними та актуальними були виступи-презентації педагогів закладу:
  • «Кейс- стаді – технологія реалізації компетентністного підходу до активізації проблемно- ситуативного аналізу»  (соціальний педагог Маленкова Н.В);
  • «Рефлексія в практиці навчання педагогів: чому вона так важлива» (вчитель- дефектолог Петрушенко Я.А.);
  • Коучинг – як педагогічний стиль розкриття потенціалу педагога з метою максимального підвищення його ефективності (вчитель-логопед Олейніченко І.О.).
Тема використання тренінгів як особливого методичного підходу у практичній навчальній діяльності педагогів, була розглянута у вправі «Давайте спробуємо!», яку провела практичний психолог Гладка Є.Ю. За її допомогою учасники семінару розкрили вплив різних чинників на формування професійних компетентностей педагога.

Неабияку зацікавленість учасників викликав тренінг «Рефлексія настрою та емоційного стану», спрямованого на формування сприятливого мікроклімату в колективі.


Підсумовуючи семінар, головний спеціаліст відділу освіти департаменту з гуманітарних питань Попова Ю.П. зазначила, що питання вибору методів проведення методичних заходів постає перед кожним вихователем-методистом, незалежно від стажу роботи. Розвиток освіти повинен базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процесс дошкільного закладу сучасних педагогічних технологій, науково-методичних досягнень та на відмові від авторитарної педагогіки; закріплено право вихователя на вибір методів, засобів і організаційних форм навчання.
 
На завершення заходу вихованці та педагоги подарували гостям розвагу «Зимова казка».
Переглядів: 474 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar