Головна » 2017 » Жовтень » 31 » «Серед всіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи, найважливішою є математика»
11:31
«Серед всіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи, найважливішою є математика»

Під таким девізом 19 жовтня 2017 року на базі НВК №24 було проведено семінар-практикум вчителів математики з проблеми «Міжпредметна інтеграція при викладанні математики  –  один зі способів розвитку життєвих компетентностей учнів». Тему семінару  було обрано не випадково: у школі приділяють велику увагу організації навчально-дослідницької роботи учнів, яку неможливо тепер уявити без використання нових інформаційних технологій, а колектив закладу добре знається на цій проблемі, оскільки вже декілька років використовує у своїй практиці проведення інтегрованих уроків.

На відкритті семінару Луніченко Наталія Володимирівна, методист МК   департаменту з гуманітарних питань,  ознайомила присутніх з основними шляхами формування ключових компетентностей школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.«Сьогодні, коли відбуваються зміни і модернізації в області освіти, особлива увага звернена на роль школи, як організатора освітнього середовища для розвитку особистості. Світові тенденції розвитку середньої  загальної освіти характеризуються переходом від традиційної репродуктивної моделі школи до розвиваючої конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Обновилася функція школи: не тільки навчання і виховання, але і соціалізація школяра, формування життєвої компетентності, розвиток соціально – значимих якостей особистості. Мета освіти – формування особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички, вільно орієнтуватися, самореалізовуватися, саморозвиватися і самостійно приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу», – було зазначено у виступі.

Програма семінару була досить насиченою. З історією НВК № 24 вчителів ознайомила Котенко Тетяна Григорівна, директор установи.

Семінар було побудовано як теоретико-практичний методичний захід. У його теоретичній частині з доповіддю «STEM-освіта – від уроку до інновації» виступила Багашова В.М.,заступник директора з НВР. У своїй доповіді вона ознайомила присутніх з особливостями STEM-освіти як актуальної інновації в українській освіті. Акцентувала увагу, що це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні педагогічні технології.  У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни - промисловий дизайн, архітектура тощо.

Ісак Т.В., заступник директора з НВР, презентувала тему «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності».

На завершення теоретичної частини семінару учні 2 – 10 класів  показали міні-концерт «І практична, й солов’їна Математика-країна», під час якого гості могли ознайомитися з досить незвичною таблицею множення та оцінити музичні й танцювальні таланти вихованців НВК № 24.

У практичній частині семінару вчителі математики Яра Л.Б та фізики Багашова В.М. представили урок у 7 класі з теми «Графік лінійної функції , застосування його для розв’язування графічних задач з фізики». Під час обговорення уроку вчителі сформулювали основні чинники, які необхідно забезпечити на сучасному уроці математики.

Інтегрований урок –  математика + інформатика  у 5-А класі за темою  «Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі програмування для розв’язування задач за формулами»  провели  Шевченко І.А., вчитель математики, Музичка Н.С., вчитель інформатики. Учасники семінару набули досвіду щодо організації і проведення інтегрованих та нестандартних уроків та значно поповнили свої теоретичні та практичні знання.

Під час презентації роботи наукового об’єднання учнів «Інтеграл», що проходила у формі наукового «пікніку», учні 9 – 10 класів запропонували учасникам семінару спробувати власні сили у складанні «математичної мозаїки» танграм за допомогою вчителя інформатики Музички Н.С. Потім гості мали можливість ознайомитися з особливостями роботи в програмі «Жива математика»  під керівництвом вчителя математики Лакші Н.Ю.

Учасники семінару обмінялися думками про важливість та актуальність розглянутої теми, побажали продовжувати напрям STEM-освіти. За підсумками семінару, який пройшов у теплій, доброзичливій атмосфері, прийнято методичні рекомендації.
Переглядів: 359 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar