Головна » 2017 » Квітень » 5 » Школа – територія прав людини
10:02
Школа – територія прав людини

Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс № 37» Кам’янської міської ради подав заявку і виграв право на участь у навчальному курсі «Школа - територія прав людини». Даний курс реалізується Українською Гельсінською спілкою з прав людини в рамках Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках проекту «Права людини в дії».

У результаті серйозного конкурсного відбору до навчально-практичного курсу «Школа – територія прав людини» долучилися наступні навчальні заклади:

  • Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс № 37» Кам’янської міської ради
  • Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. М. Островського Хмельницької області
  • Дрогобицька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №2
  • Нововолинська гімназія Нововолинської міської ради Волинської області
  • Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів№8 з поглибленим вивченням англійської мови Новокаховської міської ради Херсонської області
  • Количівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чернігівської районної ради Чернігівської області

З 25 по 29 березня 2017 року відбувся перший тренінг в Освітньому домі прав людини (с. Количівка, Чернігівська обл.). НВК №37 м.Кам’янське представляли заступник директора Захарченко Е.М., вчитель історії і правознавства Антіпова С.А., практичний психолог школи Богданович А.В. та представник батьківської громади Євстратіков Д.Д. Цей тренінг з прав людини для педагогів і адміністраторів шкіл - учасниць курсу «Школа – територія прав людини" був присвячений формуванню розуміння основ теорії і практичних навичок діяльності у сфері захисту прав людини, управління навчальним закладом на принципах прав людини і демократії у представників команд (адміністраторів, педагогів, представників батьківської громади) шкіл-учасниць курсу «Школа- територія прав людини».

Протягом 5 днів учасники разом з тренерами С.Буровим, О.Войтенком, А.Кінашем, О.Козорог та С. Ратушняком досліджували «Що таке права людини», «Еволюцію та філософію прав людини», «Права дитини», «Хто і як гарантує права людини на національному і міжнародному рівнях», «Каталог прав людини, документи: цінності і принципи обрамлені юридичними нормами – як це працює», «Розвиток шкільної громади орієнтований на права людини – що це означає», «Підхід до розвитку шкільної громади та організації навчально-виховного процесу, орієнтований на права людини», «Застосування принципів прав людини в школі. Як підсилити потенціал вчителів і адміністраторів для дотримання прав людини, прав дитини в школі» та інші…

Протягом семінару здійснювалася попередня самооцінка свого навчального закладу щодо відповідності організації навчально-виховного процесу стандартам прав людини.

У травні-червні  до НВК №37 завітають тренери та експерти, які на рівні шкільної громади здійснять моніторинг, проведуть тренінги та безпосередньо ознайомляться з роботою школи.

Попереду серйозна і відповідальна  робота по створенню території прав людини в школі.
Переглядів: 440 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar