Головна » 2018 » Жовтень » 26 » «Сучасні інноваційні технології як найбільш ефективні засоби формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії»
16:05
«Сучасні інноваційні технології як найбільш ефективні засоби формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії»

24 жовтня 2018 року на базі КЗ «Середня загальноосвітня школа №29»  відбувся семінар-практикум для вчителів хімії за темою «Сучасні інноваційні технології як найбільш ефективні засоби формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії».

Семінар відкрила методист методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради Чобанян С.О., яка акцентувала увагу на актуальності  компетентнісного підхіду в освіті. Найважливіше завдання сьогодні, яке реалізує формування основ життєвої компетентності дитини – це навчити  дитину жити у змінному світі, адаптуватися до змін, оцінювати соціальні наслідки дій, навчити бути частиною спільноти. Тому сучасна школа вимагає від учителя творчого підходу до викладання навчальних дисциплін, пошуку нових форм і прийомів навчальної діяльності, що створило б якісні передумови для підвищення зацікавленості учнів у навчанні, сприяло розвитку їх життєвих компетентностей та формуванню життєвих навичок.

Вчитель хімії Сердюк Л.Д. познайомила колег з власним досвідом проведення інтегрованих уроків в 11-ому класі на прикладі  уроку  з теми «Синтетичні мийні засоби. Охорона навколишнього середовища від забруднення» (хімія, біологія, екологія). Сердюк Л.Д. показала майстер-клас по формуванню практичних і дослідницьких умінь за допомогою мікрометоду на уроках хімії. Лейтмотивом майстер-класу була демонстрація  шляхів  виходу з ситуації нестачі лабораторного обладнання та реактивів для проведення практичних та лабораторних робіт. Учитель  довела, що одним із  завдань педагога є стимулювання навчально-пізнавальної активності учнів та формування пізнавальних потреб.

Зустрівшись у творчій лабораторії, вчителі хімії розглянули тему: «Розвиток педагогічної креативності на уроках хімії», попрактикувалися у вживанні креативних елементів під час проведення занять, глибше розглянули прийоми формування та розвитку критичного мислення учнів, застосування наскрізних  предметних ліній.

Плідним та корисним став інформаційно-методичний меседж від доцента кафедри промислової біотехнології та  загальної хімії ДДТУ, кандидата хімічних наук Коваленко Алли Леонідівни. Під час зустрічі вчителі жваво обговорювали нагальні проблеми, з якими стикаються сьогодні.
Переглядів: 341 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar