Головна » 2016 » Грудень » 6 » Учитель і учень ростуть разом
11:47
Учитель і учень ростуть разом
Одним із чинників у зростанні творчого потенціалу освітян міста, їх професійної майстерності, впровадженні у навчально – виховний процес нових  власних педагогічних технологій  є міські семінари – практикуми.  Відповідно до річного плану роботи департаменту з гуманітарних питань міської ради  (директор департаменту  Онищенко Т.Я.) 1 грудня 2016 року на базі  СЗШ №7  (директор Лисенко М.І.) відбувся міський семінар-практикум для заступників директорів  (ІІ – ІІІ ступенів) загальноосвітніх навчальних закладів на тему «Створення умов для безперервного підвищення фахового рівня педагогів у міжкурсовий період».
Відкрила семінар Ващенко В. А., завідуюча методичним кабінетом  департаменту з гуманітарних питань, яка акцентувала увагу заступників директорів  на необхідності системного створення умов для безперервного підвищення фахового рівня педагогів  у міжкурсовий період, проанонсувала сучасні підходи до управлінської діяльності адміністрації шкіл.
 
Директор школи ознайомила учасників заходу з історією школи, експериментальною, науково-методичною діяльністю та досягненнями закладу.    На початку семінару  гостей радо вітали учні школи та вихованці ДНЗ № 22 ( завідуюча Лобко Н.І.), які  продемонстрували плідну співпрацю школи та ДНЗ.
 
Під час проведення теоретичного та практичного блоків відбулося  спілкування  у психологічній студії з методистом психологічної служби центру «Сузір'я» Мунтян  В. О., яка окреслила технології  використання андрогогічних методик в багаторівневій циклічній моделі професійного зростання педагога.   
 

Також педагоги СЗШ №7 поділилися досвідом роботи з батьками, розкривши актуальні питання, хвилюючі батьків, а саме:  «Адаптація п’ятикласників  при переході від початкової до  базової школи» (Калінічева Ю.Г.) та «Психологічний аспект підготовки випускників  до ЗНО» ( Конобас О.М.).

Цікаво та змістовно пройшов методичний колаж,  проведений заступниками директора Матухно Л.А та Бойко М.Л., під час якого  ретельно розглянуто технологію проведення педагогічної ради в контексті обговорення проекту Концепції нової української школи, де активну участь брали  запрошені гості. Така співпраці продемонструвала, що ми маємо різні точки зору, але всі є однодумцями у головному – це прагнення розвитку освіти міста.

До уваги учасників семінару був представлений  інтерактивний  урок  (українська мова – інформатика)  в 4-А класі за темою: «Комп'ютерна підтримка уроку української мови. Графічний редактор. Іменник».  Учні разом із вчителями  Губкою  С.М. та Какушею М.С. продемонстрували знання про наше місто та велику любов до України.  Урок  вразив усіх учасників семінару своїм змістом: насиченим матеріалом, швидким темпом роботи, використанням інтерактивних методів  та комп’ютерною підтримкою. Такі нестандартні уроки сприяють розвитку  мислення та формують  позитивну мотивацію до навчання.  Під час уроку в 9- А  класі з фінансової грамотності (вчитель Рижко О.П.) учні практично опрацювали тему «Податки» у ролі фізичних та юридичних осіб і стали учасниками фіскальної системи України. Уроки проведені із залученням інтерактивних форм та методів, синтезу наукових знань та перспективного педагогічного досвіду вчителів.

Незабутні враження та позитивні емоції  у  присутніх  залишив відвіданий ними літературний бал «Сплетіння мов, культур, традицій» ( вчителі Поповиченко В.О., Дерун С.І.). У залі панувала святкова атмосфера 19 століття, наповнена чарівною музикою та танцями.

У процесі роботи семінару-практикуму вироблено рекомендації з питань безперервного підвищення фахового рівня педагогів, на які звернула увагу Ващенко В.А.
Переглядів: 416 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar