Головна » 2017 » Грудень » 8 » Використання інтерактивних методів навчання – шлях до формування здоров’я збережувальних компетентностей учнів
13:16
Використання інтерактивних методів навчання – шлях до формування здоров’я збережувальних компетентностей учнів

6 грудня  2017 року на базі КЗ «Середня загальноосвітня школа № 44» Кам’янської міської ради (директор Загородня Л.І.)  відбувся міський  семінар-практикум для  вчителів курсу «Основи здоров’я» на тему: «Використання інтерактивних методів навчання – шлях до формування здоров’я збережувальних компетентностей учнів».

Відкрила семінар методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Чобанян С.О., яка  акцентувала увагу  на важливості інтерактивних методів навчання як умови формування здоров’язбережувальних компетентностей учнів у світлі Концепції Нової української школи.

Учасники семінару познайомилися з особливостями впровадження інтерактивних технологій та форм використання ІКТ  під час викладання «Основ здоров’я» у школі.

На уроці з основ здоров’я у 8-Б класі  на тему: «Чистота – запорука здоров’я»   вчитель  основ здоров’я Шапунова І.Є. познайомила колег з методикою впровадження здоров’язбережувальної і підприємницької компетентностей  за допомогою дослідницько-експериментальної  роботи учнів.

На інтегрованому уроці з основ здоров’я та інформатики на тему: «Особиста гігієна користувача. Популяризація особистої гігієни засобами Microsoft Office» (вчитель основ здоров’я Карлащук Ю.М. та вчитель інформатики Дробніца І.П.) учні здобували навички  особистої гігієни користувача  та відпрацьовували навички роботи  з інструментами Microsoft Office та веб-ресурсів.

Урок-проект у 2-А класі на тему: «Найважливіші продукти у харчуванні школяра» (вчитель початкових класів Чухно О.М.) був цікавим тим, що діти самостійно отримували знання, працювали у групах, проводили дослідницьку роботу. Учасникам семінару  продемонстровано  щоденники учнів під назвою «Сила волі».

У 4-Б класі (вчитель початкових класів Горошко М.Р.) на уроці з основ здоров’я на тему: «Дружба: хлопчики та дівчатка» діти досліджували проблему взаємовідносин між хлопцями і дівчатами. Гості побачили різні погляди на цю проблему, познайомилися з результатами опитування серед різних вікових категорій та висновками юних дослідників.

На тренінгу з тимбілдингу для учнів ГПД 3-4-х класів на тему: «Я і моя команда» (тренер - педагог-організатор Попік О.М.) учасники семінару познайомилися з інтерактивними вправами, які  допомагають згуртувати колектив.

Практикум для вчителів основ здоров’я «Арт-терапія як засіб самовираження та розвитку»  (вчитель образотворчого мистецтва Самохвалова Я. В. та  практичний психолог Коваленко Я.В.) навчив педагогів релаксувати та гармонізувати своє психічне здоров’я через процес малювання, створення мандал-візерунків.

Сучасний вчитель – це  професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку.

Це довів методичний квест «Основи здоров’я – перезавантаження освіти», у ході якого учасники семінару  вчилися працювати по-новому,  проходячи станції-наскрізні лінії предмету основи здоров’я.

Фото

Переглядів: 126 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar