Головна » 2019 » Грудень » 13 » ЗАЦІКАВИТИ НАВЧАННЯМ, АБО ЯК Я ПРОВОДЖУ РЕФОРМУ ОСВІТИ
15:40
ЗАЦІКАВИТИ НАВЧАННЯМ, АБО ЯК Я ПРОВОДЖУ РЕФОРМУ ОСВІТИ

Одна із основних причин, чому в державі виникла загальна потреба реформувати освіту – відсутність в учнів бажання навчатися. Як можна подолати дану проблему та змусити учня бути активним на уроці трудового навчання,  захопити його так, щоб він захотів вчитися, було присвячене засідання творчої групи вчителів обслуговуючої праці, яке відбулося 12 грудня 2019 року на базі СЗШ № 34 (директор Клюєвська О.П.).

Методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Заіка Н.І. в своєму виступі зазначила, що реформування освіти передбачає в першу чергу формування компетенцій. Для прикладу вона запропонувала «розфарбувати урок яскравими кольорами»  та створити конструкцію компетентнісно-зорієнтовавного уроку. Керівник ММО вчителів обслуговуючої праці Пономаренко Н.В. (СЗШ № 34) звернула увагу присутніх на інновації щодо проведення  блоку «Практика», як одного із найважливіших етапів уроку. Потім учасники творчої групи з захопленням приступили до мейкерства, бо скористатися цим прийомом можна майже на кожному уроці трудового навчання.

Заключним етапом засідання стала розробка Методичних порад вчителям трудового навчання щодо створення ситуації успіху на уроках обслуговуючої праці.

                   

Переглядів: 163 | Додав: pula | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar