Головна » 2019 » Листопад » 19 » ЗАСIДАННЯ АСОЦІАЦІЇ "НОВЕ КОЛО - МОЛОДI СПЕЦIАЛIСТИ"
10:50
ЗАСIДАННЯ АСОЦІАЦІЇ "НОВЕ КОЛО - МОЛОДI СПЕЦIАЛIСТИ"

Набуття професійної компетентності молодого спеціаліста, починається  з  оволодіння  педагогічною  професією  і охоплює  декілька  етапів  професійного  розвитку,  протягом  яких змінюються  життєві  та  професійні  плани,  відбувається  перебудова структури  особистості,  визначається  провідна  діяльність.

Шлях педагога вiд молодого спецiалiста до майстра непростий, успiх якого залежить вiд багатьох факторiв. Особистісно-зорієнтований методичний супровiд професiйного розвитку та надання квалiфiкованої допомоги вiд досвiдчених колег - це незамiнний та один з найважливiших факторiв, що спонукає педагогiв до розвитку професiйної компетентностi. 

Саме з метою пiдвищення компетентностi педагогiв закладiв дошкiльноi освiти 14 листопада на базi СДНЗ№13 "Росинка" проведено засiдання асоціації  "Нове коло - молодi спецiалiсти"  у форматi групи динамічного навчання. На методичному заходi були присутнi 25 вихователiв, 2 вихователi - методисти та 3 керiвники дошкiльних вiддiлень НВК мiста, якi заступили на посади в цьому навчальному роцi.

Заступник начальника вiддiлу освiти департаменту з гуманiтарних питань мiськоi ради Попова Ю. П., привiтала молодих спеціалістів які розпочали  свою керiвну та педагогiчну дiяльнiсть, зауважила на важливостi постiйного навчання та саморозвитку в умовах реформування освiти для надання якiсних освiтнiх послуг дошкiльнятам нашого мiста, зробила акцент  на  інноваційному,  творчо-пошуковому  компоненті  методичної  діяльності.

Протягом заходу,  учасники мали змогу ознайомитись з особливостями оволодіння професією, адаптації до неї. В площині соціальних ситуацій , шляхом активної участі , відбулося  первинне засвоєння молодими спеціалістами   педагогічних норм, необхідних прийомів та технологій;

Зусиллями команди педагогів СДНЗ№13 «Росинка» під час заходу створенні умови для взаємонавчання , обговорення важливих питаннь дошкiльноi освiти, представлено колегам безлiч iнтерактивних форм роботи, якi доцiльно впроваджувати в роботу з дiтьми та батьками.

За результатами роботи групи динамічного навчання молоді спеціалісти отримали можливість , окреслити для себе iндивiдуальний шлях професiйного розвитку.

Переглядів: 174 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar