Головна » 2018 » Лютий » 19 » «Застосування здоров’яформувальних та здоров’язбережувальних технологій в розвитку дитини дошкільного віку»
17:23
«Застосування здоров’яформувальних та здоров’язбережувальних технологій в розвитку дитини дошкільного віку»

9 лютого 2018 р.  на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №19 «Калинка» відбулось методичне об’єднання інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти за темою «Застосування здоров’яформувальних та здоров’язбережувальних технологій в розвитку дитини дошкільного віку».

Метою заходу було підвищення професійного потенціалу інструкторів з фізичної культури через вивчення інноваційних підходів у фізичному виховані дошкільнят, забезпечення якості фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти в умовах сучасних інноваційних технологій.

На початку заходу  з вступним словом виступила директор закладу дошкільної освіти №19 «Калинка» Олійник А.О., яка наголосила на важливість застосування інноваційних технологій в системі фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. Адже від стану здоров’я підростаючого покоління залежить благополуччя і розвиток суспільства. Вихователь-методист закладу Решетило Т.Л. ознайомила педагогів із здоров’язбережувальними технологіями в формуванні не тільки фізичного, а й духовного розвитку дошкільників, презентувала проект «Школа молодих батьків» з циклу «Фізичне здоров’я – головна умова духовного і морального здоров’я дитини».

В практичному блоці  інструкторам з фізичної культури міста було запропоновано перегляд організованої освітньої діяльності: заняття з фізичної культури «Художники чарівних рухів» з застосуванням інноваційних технологій ( Хатха-Йога з малюками, ритмічна гімнастика на степ платформах, елементи бойового гопака). По завершені заняття інструктор з фізичної культури Шульженко О.А. презентувала досвід роботи з «Застосування інноваційних технологій  в фізично-оздоровчому розвитку дитини дошкільного віку» та ознайомила педагогів, які саме інноваційні технології у фізкультурно-корекційній роботі впроваджує дошкільний заклад: горизонтальний пластичний балет (пластик-шоу) за авторською програмою Єфименко М.М., Мельниченко Ю.В.; кольоротерапія, фітбол-гімнастика, дихальна та пальчикова гімнастики, казкотерапія; танцювальна терапія (ритмопластика)

Колективом закладу оформлено виставку-огляд «Нетрадиційного, нестандартного фізкультурного обладнання» з природнього та інших матеріалів,  яке використовується на заняттях з фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі.

Підсумками методичного об’єднання  було обговорення значення системності у використанні різних форм та методів роботи спрямованих на фізичний розвиток дошкільників в закладах дошкільної освіти.
Переглядів: 74 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar