08:16 Завершена робота курсів підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти | |
З метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників та зростання їх фахового рівня Дніпропетровським інститутом післядипломної педагогічної освіти та методичним кабінетом департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради було організовано проходження курсової підготовки для 26 вихователів дошкільних навчальних закладів на базі нашого міста. Вони були спрямовані на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог. Впродовж навчання відбулося поглиблення науково-теоретичних знань педагогів; актуалізація психолого-педагогічних основ розвитку та виховання дітей дошкільного віку; сприяння глибокому усвідомленню змісту, структури освітнього процесу відповідно до сучасних державних стандартів; формування інформаційної культури вихователів. Теоретичне навчання було органічно поєднано з практикою. Ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом та технологією мнемотехніки відбулося на базі ДНЗ №15 "Світоч". ДНЗ №48 "Золотий ключик" надав можливості для ознайомлення з технологією едьютейменту, яка перетворює навчання дошкільників в розвагу, а дошкільне відділення НВК №26 поділилося досвідом екологічного виховання в умовах індустріального міста. На базі ДНЗ №38 "Пізнайко" було організовано ознайомлення з програмою фінансово-економічної грамотності дітей дошкільного віку "Афлотот". Досвідом морального виховання дітей в умовах дошкільної установи ділилися педагоги ДНЗ №11"Чайка". Практикум з проблем формування логіко-математичного мислення дошкільників пройшов на базі ДНЗ №39 "Ромашка". Можливостями та перевагами використання педагогічної спадщини Сухомлинського в освітньому процесі поділилися педагоги НВК №24, які впроваджують цю технологію на засадах наступності в роботі дошкільної та початкової освіти. Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей в організованій навчальній та ігровій діяльності розкрили педагоги ДНЗ № 18 "Оленка". Саме ці установи змогли запалити у курсантів бажання здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи, свідомо адаптувати нову інформацію до умов роботи свого закладу. В цілому можна зазначити, що курси стали ще однією сходинкою у формуванні професійних компетенцій вихователів, орієнтиром на особистісно-орієнтовану модель взаємодії між педагогом і дітьми дошкільного віку, сприяли розвитку творчості, ініціативності, самостійності мислення педагогів та гуманного ставлення до вихованців.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |