Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи

У категорії матеріалів: 62
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Закінчилось 2-денне навчання,  супервізійний майстер-клас «Організаційно-методична робота» (самоменеджмент у професійній діяльності), що проводилось на базі Центру «Сузір’я»  методистом-психологом ДОМПМПЦ Савєльєвою Н.В.
Центр практичної психології і соціальної роботи | Переглядів: 372 | Додав: SEP | Дата: 03.11.2017 | Коментарі (0)

5 жовтня 2017 року психологічна служба системи освіти Дніпропетровщини відзначала своє 26-ти річчя. З нагоди святкування відбулась науково-практична конференція «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби системи освіти Дніпропетровщини у 2017-2018 н.р».

21 вересня в Центрі «Сузір’я» відбулось засідання методичного об’єднання соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів, де обговорювались концептуальні засади здійснення соціально-педагогічного патронату в умовах дошкільного навчального закладу.

Сучасний дошкільник живе у середовищі, яке весь час змінюється, ускладнюється, розвивається. Адаптуватися до нового дитині має допомогти дорослий. Ця проблема стосується не тільки педагогів і психологів, але й усіх, від кого залежить майбутнє дітей - батьків, сусідів, представників влади.

Соціально-педагогічний патронат у системі освіти сприяє взаємодії закладів освіти сім'і і суспільства у вихованні дітей, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує консультативну допомогу батькам дітей.

Ключові слова: патронат, функції соціально - педагогічного патронату, принципи соціально-педагогічного патронату, соціально-педагогічна концепція сім’ї соціально-педагогічна діагностика сім’ї.

31.08.2017р на базі Центру «Сузір’я» відбулись установчі засідання методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів.


Оголошені результати професійного конкурсу для практичних психологів дитячих садків «Дитина раннього віку: пізнаємо індивідуальність», який проводився редакцією журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» Цифрового видавництва MCFR.

«Щастя в долоньках і сонце в очах» під таким девізом 28.04.2017 згідно Плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти міста на період до 2017 року та  згідно річного плану Центру «Сузір’я» в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини № 24 «Казка»  пройшов цікавий і захоплюючий День психологічної служби.

Поява Всеукраїнського дня психолога цілком виправдана, оскільки в Україні психологія є однією з ключових наук.  За останнє сторіччя вона пройшла дуже стрімкий шлях розвитку. Психологія  була офіційно визнана як наука тільки в 1879 році. Але за минулий час психологи всього світу змогли накопичити величезний багаж знань про суть людини, про її стани та почуття, про самопізнання та соціальні ролі.

Рішення психологічних проблем людини вважається базовим у процесі її особистісного становлення. Саме тому практичні психологи працюють в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах, і наразі складають потужну службу, яка здійснює супровід навчально-виховного процесу.

27 квітня з нагоди свята, В Центрі «Сузір’я», пройшла «Психологічна мозаїка» для фахівців психологічної служби, в рамках якої були проведені психологічні студії «Чарівний світ мандали», «Безпека середовища» та тренінг «Особистий стиль консультування».

13.04.2017 року на базі  СЗШ № 40 був проведений семінар-практикум для практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів за темою «Психологічний супровід  дітей категорії групи ризику», актуальність  якої  пов’язана з проблемами  розвитку дітей та  їх  адаптації у суспільстві.

Директор школи Зєбзєєва Анжела Григорівна зазначила, що своєчасне  виявлення психологічних  труднощів, емоційних  розладів  і порушення поведінки, особливостей у психофізичному розвитку дитині є важливим завданням психологічної служби. Аби розв’язати його, фахівець має бути обізнаним у питаннях дезадаптаційної поведінки  учнів,  вміти  ефективно  взаємодіяти  з  ними.

17 березня у м.Київі відбулося перше засідання «Психологічної студії» — профільного об’єднання практичних психологів, що є членами ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

 


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-62