Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи

Соціально-педагогічний патронат - одна з форм забезпечення права дитини дошкільного віку на освіту
1 вересня в Центрі «Сузір’я» відбулось засідання методичного об’єднання соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів, де обговорювались концептуальні засади здійснення соціально-педагогічного патронату в умовах дошкільного навчального закладу.
 

Вимоги суспільства до рівня виховання і навчання дітей дошкільного віку в сучасних умовах виходять за рамки типових уявлень минулого: розширилися знання щодо їхніх можливостей, ускладнення завдання розвитку. На ці вимоги зреагували дошкільні навчальні заклади. В їх роботі відбулося зміщення акценту з підготовки дитини до навчання у школі на розвиток особистісних якостей і особистості в цілому, що значно вплинуло на зміст і структуру навчально-виховного процесу.

Розшарування суспільства за матеріальними можливостями і ціннісними орієнтирами ставить у нерівні умови дітей дошкільного віку, щодо забезпечення їм вчасного і повноцінного фізичного, інтелектуального, морального, естетичного і соціального розвитку відповідно до їхніх задатків, нахилів, здібностей, психічних і фізичних особливостей. І саме соціально-педагогічний патронат, як система гуманітарних послуг і заходів, сприяє взаємодії закладів освіти та сім’ї,  забезпечує захист прав дитини, надає консультативну допомогу батькам.

На засіданні методичного об’єднання соціальні педагоги вивчали нормативні документи, обговорювали  базові  принципи,  зміст, форми та методи  соціально-педагогічного патронату в умовах дошкільного навчального закладу.


Категорія: Центр практичної психології і соціальної роботи | Додав: SEP (22.09.2017)
Переглядів: 313 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar