Головна » Статті » Дошкільна освіта

ВИХОВАТЕЛІ-МЕТОДИСТИ ЗДО ВІДВІДАЛИ МЕТОДИЧНУ МАЙСТЕРНЮ
26 лютого на базі ЗДО №21 «Струмочок» для вихователів-методистів дошкільних закладів Кам’янського департаменту з гуманітарних питань міської ради проведено методичну майстерню: «Проєктна технологія, як засіб формування особистісних компетентностей здобувачів дошкільної освіти». Цей садок для її проведення обрано невипадково. В ЗДО №21 педагогічний колектив вже не один рік працює в рамках даної теми, має багатий досвід та практичні напрацювання. Відкрила захід Долина Л.М., методист з дошкільного виховання методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради.
Під час роботи майстерні вихователь-методист Небера Н.Ф. виступила з доповіддю «Формування уявлень про багатоманітність професій як складової предметно-практичної компетенції дітей», вчитель-дефектолог Нюшкова О.А. у ході усного журналу «Професійне самовизначення» ознайомила присутніх з психолого-педагогічними ресурсами розвитку ініціативи та інтересу дітей до світу професій, інструктор з фізичної культури Пугачова О.Ю. провела пізнавальну гру для дітей старшого віку «Археологічно-туристичні мандри в далеке минуле планети Земля», вихователі Кальченко О.В. та Демченко В.Ю. для цієї ж вікової категорії презентували екологічний захід з елементами географічних досліджень: «Геологи-розвідники земних глибин».  
                                  
Учасників заходу вразила студія екологічного виховання «Екоград», дослідницька лабораторія, в якій діти мали нагоду провести дослідження, продемонструвати свої наробки. Неймовірні враження залишилися у вихователів-методистів від спостереження за роботою дітей з камінням, створенням з них весняної картини. Це заняття в студії образотворчого мистецтва провели вихователі Штанько Н.С. і Лящина Н.М.
Методичну  майстерню було завершено панорамою думок «Вдосконалюємося разом», у ході якої гості закладу ділилися  своїми враженнями, обмінювалися думками щодо проведення такої форми роботи, як методична майстерня, та  удосконалення її проведення в майбутньому.
Робота вихователя-методиста – це постійний пошук. У вирії сьогодення від нього вимагається велика майстерність, щоб розвивати основні групи компетентностей, працювати над собою, над втіленням нових ідей. Директор ЗДО №21 Коваленко В.М., вихователь-методист Небера Н. Ф., педагогічний колектив закладу в черговий раз продемонстрували, що вся робота в рамках реформування освіти повинна ґрунтуватися на принципах свободи, рівних можливостей, опиратися на захоплення дітей, підтримку батьків, а проєктна методика будуватися під гаслом: «Все для життя, все із життя».
Категорія: Дошкільна освіта | Додав: pula (23.06.2020)
Переглядів: 200 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar