Головна » Статті » Науково-педагогічний проект "Інтелект України"

Науково-методичний супровід вчителя, який працює за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»
Інтелект – один з найдорожчих ресурсів у світі. Упродовж другої половини ХХ сторіччя, а особливо на початку нинішнього, усі розвинені країни опікуються проблемою виховання обдарованих дітей та молоді. І в Україні розуміють необхідність виховувати інтелектуальну еліту нації. У 2015 році наш заклад приєднався до науково-педагогічного проекту «Інтелект України».

Динамічність уроків, насиченість інформацією, робота у підручниках -  зошитах, елементи гри, змагань, завдань від різних  віртуальних героїв – не залишають байдужими учнів. Дітям цікаво на уроках, комфортно, вони відчувають, що можуть бути успішними через труд та наполегливість, але співаючи, граючись, а це – головне. Перебувати в «ситуації успіху» для дитини – це шлях до подолання усіх навчальних, а пізніше і життєвих перешкод.

І якщо таку ситуацію для учнів створюють саме якісно розроблені матеріали авторами проекту та вчитель, який працює в проекті, то ситуацію успіху для вчителя має створити заступник директора.

Робота за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» потребує постійного методичного супроводу, постійної допомоги з боку адміністрації.  Тому задача заступника директора з НВР початкової школи вже з серпня вжити заходи для ефективного супроводу, бо найменша неврахована деталь може мати вирішального значення. Вчитель, який працює за проектом, як будь який першопроходець, відчуває  себе впевнено, якщо поруч є досвідчений методист. 

Таким чином, роль науково-методичного супроводу вчителя є пріоритетною в роботі заступника директора.

Я в своїй роботі використовую метод українського вченого, професора Черкаського університету І. Підласого, в якому за допомогою Прогностичної лінійки можна дослідити рівень готовності вчителя до роботи в новому інформаційному просторі, а також рівень володіння основними аспектами діяльності за програмою «Інтелект України» та на основі отриманих результатів здійснити подальший супровід.

Пропоную вашій  увазі Прогностичну лінійку науково-методичного супроводу вчителя, який працює за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».

Визначаю напрямки, за якими потім здійснюється науково-методичний супровід, покладений в основу створеної Прогностичної лінійки.

За отриманими результатами створюється циклограма управлінської діяльності щодо науково-методичного супроводу вчителя,  який працює за науково – педагогічним проектом «Інтелект України». 
Категорія: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" | Додав: SEP (11.12.2016)
Переглядів: 574 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar