Головна » Статті » НВК №37

Управлінські аспекти впровадження Проекту «Інтелект України» в умовах навчально-виховного комплексу №37

«Наше завдання - кожній дитині дати доступ до якісної освіти»  
Л. Гриневич

«Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок», - наголошує видатний педагог Шалва Олександрович  Амонашвілі.

Нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій охоплюють різні сфери життєдіяльності людства. Тому сучасна молода людина повинна вміти швидко і успішно адаптуватися до навколишнього середовища, до соціальних змін. Актуальним завданням сучасної системи освіти України є підвищення рівня якості знань учнів. Сьогодення вимагає, щоб освіта давала дітям нові життєві стратегії, життєву компетентність, сприяла мобільності їх соціальної поведінки, тому що саме це дозволяє особистостям долати кризові ситуації, обирати свій шлях у майбутньому.

Щоб досягти висот ми торуємо свою дорогу.

Місія НВК №37 - це є створення умов для розвитку у дитини бажання вчитися за допомогою використання інноваційних педагогічних технологій та педагогіки співробітництва.
 
Тому адміністрація закладу працює над створенням середовища та прагне дати інструментарій для розвитку творчого потенціалу учителя, який і сформує необхідні життєві компетенції у вихованців.

У школі на паритетних умовах функціонують перші-другі класи, програмою, що навчаються за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».

Тому з 2015 р. наш заклад став одним з перших навчальних закладів у місті, що розпочав навчання дітей у початковій школі за методиками науково-педагогічного проекту «Інтелект України».

Ми переконались, що сутність науково-педагогічного проекту «Інтелект не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а у набутті нею, насамперед, необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки.

Поєднання класичної та інноваційної систем навчання, розроблених авторами науково-педагогічного проекту «Інтелект України», сприяють розвитку кожної дитини.

Сьогодні у закладі навчаються учні 1-І та 2-І класів початкової школи.

Діти цих класів виявляють високий рівень мотивації до навчання, сформованого якісного швидкого й усвідомленого читання, математичних здібностей, розвитку логічного мислення, пам’яті, комунікативних та життєвих компетенцій.

Як все починалося?

Адміністрація закладу вивчила нормативно-правову базу науково-педагогічного проекту «Інтелект України»:

  • Концепція реалізації науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в основній школі;
  • Програма розвитку науково-педагогічного проекту «Інтелект України» на 2012 - 2017 роки (додаток №3 до наказу МОН України №797 від 10.07.2012 року);
  • наказ МОН України №1439 від 04.12.2014 року;
  • наказ ДОІППО №112 від 16.09.2014 року;
  • наказ УО №411-осн. від 30.08.2013 року;
  • наказ по школі №262 від 29.08.2013 року

На засіданні педагогічної ради «Формування успіху як життєвого пріоритету особистості через результативність педагогічногічної діяльності» творча група вчителів початкової школи представила досвід роботи Харківської гімназії №169 та навчальних закладів м. Дніпро, які вже працюють над впровадженням Проекту. Ця робота зацікавила наш колектив.

Здійснили аналіз якісного складу вчителів.

Прийнявши рішення про впровадження Проекту у закладі на засіданні ради школи, погодили його з управлінням освіти.

Ознайомили на батьківських загальних зборах першокласників та на сайті школи громадськість з умовами впровадження Проекту.

Заступник директора з НВР та вчитель пройшли навчання на семінарах та тренінгах в м. Києві щодо особливостей роботи за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України».

Підготували навчальний кабінет, забезпечивши ІКТ.

З 2015-2016 навчального року ми проводили підготовчі заняття для майбутніх першокласників вже за програмою «Інтелект України» для дошкільнят, тому сьогоднішнім першокласникам навчатись  значно легше та із запропонованим обсягом завдань на урок ( з різних предметів) вони справлялися вже з 1 вересня.

Наступний крок. Сформували класи за заявами батьків з урахуванням рекомендацій психологічної служби.

Адміністрація закладу спільно з вчителем відпрацювали відповідну документацію:

  • заяви батьків щодо вступу в 1 клас для навчання за програмою «Інтелект України»;
  • укладання угод між батьками класу та постачальником навчальних матеріалів;
  • оформлення особових справ учнів;
  • розподіл навантаження вчителів відповідно навчальним планам;
  • заповнення класного журналу.

Учителі що працюють за Проектом постійно підвищують майстерність на обласних та міських семінарах та беруть участь у різних науково-методичних заходах. 

В системі роботи закладу проведення відкритих уроків для батьків 1-І та 2-І класу, для колег, а в цьому навчальному році ми зробили наступний крок: проведення спільних уроків учнів 1-го класу та вихованців дитячих закладів нашого мікрорайону (майбутніх першокласників).
   Впровадження Проекту «Інтелект України» перебуває на постійному контролі з боку адміністрації,  проводимо моніторингові дослідження стосовно рівня навченості:

  • читання;
  • українська мова;
  • математика

Результати проведених досліджень та порівняльний аналіз успішності учнів 1-х класів обговорено на нараді при директорові, оформлені наказом по школі та розроблена система заходів, які коригують подальшу роботу вчителів, а саме:

  • відвідування уроків з різною метою,
  • проведення зрізів знань, 
  • вивчення рівня вихованості учнів на кінець другого року навчання,
  • плануємо перевірити динаміку показників рівня розвитку мотиваційної,  креативної та інтелектуальної складових академічної обдарованості в учнів проектних класів.

Якісний освітній продукт не потребує реклами. Дітей, як в народі говорять, навколо пальця не обведеш, вони відчувають, що на уроках їм цікаво, тому швидко засвоюють матеріал.

Завдання дібрані з урахуванням вікових особливостей школяра і спрямовані на підвищення інтересу дитини до навчання. 

Навчатись у проектних класах їм комфортно. Шкільний день приносить радість, пізнання відкриттів. Результатами дітей задоволені і батьки. Вони радіють, що діти з задоволенням ходять до школи, діляться з ними тим, що засвоїли.
  
За два роки реалізації програми в закладі батьки жодного школяра не виявили бажання перевести свою дитину у клас, де діти навчаються за традиційною системою навчання.

Сьогодні майже закінчуються будівельні роботи по дошкільному відділенню за підтримкою міського голови Андрія Леонідовича Білоусова та сприяння директора департаменту з гуманітарних питань Тетяни Яківни Онищенко. НВК №37 матиме можливість впроваджувати науково-педагогічний проект «Інтелект України» для дошкільнят, працюючи щодня.

Ми переконані, що кожна дитина талановита та обдарована. Система навчання у НВК 37 є співіснування двох стратегій організації навчання - традиційної та інноваційної.


 
Категорія: НВК №37 | Додав: SEP (11.12.2016)
Переглядів: 666 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar