Головна » Статті » Психолого-медико-педагогічна консультація

Впровадження інклюзивної освіти в дошкільних закладах

01.11.17 фахівцями Центру «Сузір’я» проведений семінар-практикум для педагогів дошкільних закладів, в яких функціонують інклюзивні групи.

Діти з особливими освітніми потребами, що перебувають в цих групах, мають складні порушення розвитку і завдання педагогічних колективів закладів - забезпечити умови для успішної їх соціалізації та отримання якісної освіти.

Індивідуалізація навчально-виховного процесу полягає у створенні для кожної дитини індивідуальної програми розвитку, що  допоможе педагогам пристосувати середовище до потреб дитини, зрозуміти, які додаткові послуги та форми підтримки необхідні дитині у процесі навчання.

На заході були детально розглянуті практичні шляхи створення індивідуальної програми розвитку дошкільника з особливими потребами, висвітлені питання взаємодії з батьками, як активними учасниками розробки ІПР.

Учасники семінару ознайомились з прийомами модифікації та адаптації навчального матеріалу для дітей з порушеннями інтелекту, зору, опорно-рухового апарату та спектром аутизму, обговорили варіанти створення порт фоліо з метою відстеження динаміки досягнень дошкільнят.
Категорія: Психолого-медико-педагогічна консультація | Додав: SEP (02.11.2017)
Переглядів: 33 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar