07:37 Педагогіка партнерства та інноваційні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін | |
Згідно з планами роботи департаменту з гуманітарних питань міської ради, міського методичного кабінету та ММО вчителів суспільствознавчих дисциплін 22 лютого на базі комунального закладу «Навчально – виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №26» Кам’янської міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти міста за темою: «Педагогіка партнерства та інноваційні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін як засіб реалізації наскрізних змістових ліній і формування в учнів ключових компетентностей». Відкриваючи семінар, завідуюча методичним кабінетом департаменту з гуманітарних питань міської ради Ващенко Валентина Андріївна, акцентувала увагу на оновленні змісту історичної освіти в умовах реформування галузі. Ващенко В.А. зазначила, що реформування педагогіки загальної середньої освіти передбачає перехід до педагогіки партнерства між учнем, вчителем і батьками, що потребує ґрунтовної підготовки вчителів за новими методиками і технологіями навчання, осмислення педагогічними працівниками нової філософії освіти. Директор НВК № 26 Сокуренко Ліна Володимирівна ознайомила гостей з історією, традиціями, перспективами розвитку навчально-виховного комплексу. Про спільні здобутки та перемоги педагогів і учнів закладу учасники семінару дізналися, переглянувши фільм, підготовлений медіа-центром НВК «Пролісок». Наступний відео сюжет розкрив зміст, принципи та особливості педагогічної діяльності вчителя суспільствознавчих дисциплін Приймак Наталії Іллівни. Заступник директора Синельна Наталія Іванівна в своїй доповіді розкрила науково-методичні засади впровадження педагогіки партнерства, її принципи та ідеї. Відмітила, що доцільне поєднання інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість вчителю вдало реалізовувати наскрізні змістові лінії та формувати в учнів ключові компетентності, зазначені в Концепції нової української школи. Практичне застосування інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій, дотримання принципів педагогіки партнерства, систему роботи по формуванню ключових компетентностей продемонструвала на уроці з всесвітньої історії в 8 класі за темою «Промисловий переворот та сяйво Просвітництва» спеціаліст вищої категорії Приймак Наталія Іллівна. Практичний психолог Паронік Ольга Володимирівна ознайомила учасників семінару з психологічними аспектами створення ситуації успіху та інтерактивної взаємодії між учителем і учнями у рамках педагогіки партнерства. Під час майстер-класу «Конструювання уроку з інтерактивною дошкою в програмі White Board», який провів вчитель інформатики Торговицький Олександр Олександрович, вчителі суспільствознавчих дисциплін працювали з інструментами програмного забезпечення дошки. Цікавим, нетрадиційним, практично спрямованим, насиченим інноваційними технологіями був педагогічний практикум з елементами тренінгу «Тайм-менеджмент для педагогів», який провели практичний психолог Підгорна Оксана Миколаївна та вчитель інформатики Ткач Людмила Максимівна. З історико-краєзнавчою роботою закладу ознайомили гостей екскурсоводи шкільного музею під керівництвом вчителів початкових класів Вайло Діани Володимирівни та Панкратової Ганни Тарасівни. Родзинкою семінару став інтелект - хол «Cherche la femme. Жінки, що змінили світ», підготовлений творчою групою вчителів. Пізнавально-музичний захід, учасниками якого були учні, батьки, вчителі та гості закладу, додав присутнім гарного настрою та приємних емоцій. Учасники семінару дали високу оцінку злагодженій роботі педагогічного, учнівського та батьківського колективів і висловили готовність до подальшої співпраці. | |
|
Всього коментарів: 0 | |