Комунальний заклад «Інклюзивно-ресурсний центр «Сузір’я»
Кам’янської міської ради

  • Утворений рішенням Дніпродзержинської міської ради від 28.12.2012 № 643-30/VI 

  • Рішенням міської ради від 17.11.2017 №  904-20/VII «Про внесенням змін до відомостей комунального закладу «Центр практичної психології та соціальної роботи – психолого-медико-педагогічна консультація з корекційно-розвитковим відділенням «Сузір’я» Кам’янської міської ради»  назву  комунального закладу «Центр практичної психології та соціальної роботи – психолого-медико-педагогічна консультація з корекційно-розвитковим відділенням «Сузір’я» Кам’янської міської ради» змінено на «Інклюзивно-ресурсний центр «Сузір’я» Кам'янської міської ради.

ІРЦ «Сузір'я» розпочав свою діяльність 1 березня 2018 року.


Структура ІРЦ «Сузір’я»


Адреса: 51937, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, проспект Франка Івана, 28

Тел.: (05692) 9-08-39, 0960083640

Е-mail: centrsuziria@gmail.com 

Скорочена назва:  ІРЦ «Сузір’я»


Графік роботи:

Дні тижня: Часи роботи Перерва
Понеділок 8.00-17.00 12.00-12.45
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця 8.00-16.00 12.00-13.00
 

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за ІІІ квартал 2017 року

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І квартал 2018 року

Звіти за 9 місяців 2018 року


Співпраця інклюзивно-ресурсного центру «Сузір’я» з закладами дошкільної освіти

28.03.18 фахівці інклюзивно-ресурсного центру «Сузір’я» провели практичний семінар для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів, практичних психологів закладів дошкільної освіти, що здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку, які мають особливі освітні потреби. В заході прийняли участь  58 педагогів.

Кутецька І.Г. зазначила важливість плідної співпраці фахівців закладів дошкільної освіти та ІРЦ «Сузір’я» задля забезпечення якісної освіти дітей, які мають особливості розвитку, ознайомила присутніх з Положенням про інклюзивно-ресурсний центр, та напрямками діяльності структурних підрозділів ІРЦ «Сузір’я».

В практичній частині були ретельно розглянуті схеми написання висновків фахівців щодо динаміки мовленнєвого розвитку, визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми,  розвитку когнітивної та емоційно-вольової сфери дитини дошкільного віку, яка вже отримувала психолого-педагогічну допомогу.

Окрім того, фахівці ІРЦ «Сузір’я» відповіли на чисельні запитання присутніх щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.