Головна » 2017 » Жовтень » 20 » Професійне вдосконалення та творче зростання сучасного вчителя
22:07
Професійне вдосконалення та творче зростання сучасного вчителя

18 жовтня 2017 року на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 30» Кам’янської міської ради відбувся обласний семінар-практикум для вчителів англійської мови за темою «Професійне  вдосконалення та творче зростання сучасного вчителя».

Живага О.А., начальник відділу освіти департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради зазначила, що педагогіка розглядає професійний розвиток як процес вирішення професійно значущих завдань – пізнавальних , комунікативних, моральних, під час якого фахівець опановує необхідний комплекс пов’язаних із його професією ділових і моральних якостей.

Розвиток професіонала відбувається в результаті систематичного вдосконалення, розширення та підкріплення спектра знань; розвитку особистісних якостей, необхідних для освоєння нових професійних знань, навичок і умінь.

До професійної педагогічної компетентності відносяться такі її складові: методологічна, предметна, психолого-педагогічна й методична. Тому про педагога як фахівця судять за рівнем сформованості у нього професійної компетентності – інтегральної якості особистості. Учитель має прагнути до постійного вдосконалення.

Згама ТП., методист методичного кабінету, нагадала, що професія педагога потребує особливого ставлення до постійно оновлюваних тенденцій суспільного буття, здатності до адекватного сприйняття потреб суспільства й відповідного коригування своєї роботи. Особливу значимість ця здатність має в умовах інформаційного середовища, що потребує багатьох принципово відмінних від попередніх навичок, умінь і відповідного мислення. Професійний розвиток учителів є довготривалим процесом, пов’язаним із удосконаленням їх професійної діяльності та забезпеченням успішності учнів.

Професійний розвиток - це активне якісне перетворення вчителем свого внутрішнього світу, внутрішня детермінація активності вчителя, яка веде до принципово нового способу професійної життєдіяльності.

Васильченко А.І., методист гуманітарних дисциплін ДОІППО, наголосила на тому, що в інноваційному освітньому просторі високими є вимоги до рівня теоретичних знань і практичної підготовки вчителя, тобто педагог має володіти такими знаннями, уміннями та здібностями: спрямовувати навчально-виховний процес на особистість вихованця; вибудовувати свою професійну діяльність з метою реалізації кожним учнем можливостей для самостійного високоефективного розвитку; визначати проблематику і зміст професійної та особистісної підготовки; створювати педагогічні системи, зорієнтовані на інноваційну діяльність; пошук нових підходів з метою впровадження інноваційних методів роботи.

Сучасний вчитель має володіти широкою ерудицією, стратегічним мисленням, високою культурою. Це ставить на чільне місце вимогу безперервного розвитку вчителя, тобто проведення заходів, що сприяють повному розкриттю його особистого потенціалу.

Презентувала навчальний заклад директор школи Кардашова І.В., яка окреслила основні напрямки створення іміджу навчального сучасного закладу.

Під час практичного блоку учасники семінару відвідали тренінги «Професійний розвиток педагога»,  «Ігрові технології на уроках англійської мови», «Classroom management». Тренінги провели Кондрашова Т. В., тренер програми «Вчителі англійської мови – агенти змін», вчитель англійської мови СЗШ № 30, Арцимєєва Д. В., тренер програми «Вчителі англійської мови – агенти змін», вчитель англійської мови Новопільської НВК, Ложнікова О. І., вчитель-тренер, сертифікований Британської радою, гімназія № 12 м.Дніпра.

На уроці англійської мови у 3-Б класі за темою «Моє шкільне життя» (вчитель Кондрашова Т.В.) учні розвивали навички спілкування англійською мовою на основі вивчених лексичних одиниць, активізували навички усного мовлення. На уроці були застосовані інноваційні методи навчання з метою активізації пізнавальної діяльності учнів та розвитку креативного мислення. Панянки із задоволенням приймали участь у складані віршованих рядків, грі «Хрестики-нулики», визначали свій улюблений навчальний предмет та проводили опитування серед однокласників, щодо улюблених навчальних предметів у школі.

На уроці англійської мови у 6-А класі за темою «Покупки»( вчитель Піщаленко Н.В.) учні поповнили лексичний запас з мовлення, склали діалоги за визначеною тематикою, обговорили аспекти, важливі при здійсненні покупок, працювали з веб-квестом та створювали хмаринки зі слів.

Під час аналітичної частини Ковтун Л.О., викладач педагогічного коледжу м.Дніпра, ознайомила присутніх із сертифікацією вчителів іноземних мов, зазначивши специфіку проведення сертифікації для вчителів, які працюють з різними віковими категоріями.

 Під час рефлексії учасники обласного семінару зазначили  високий професійний рівень  викладання англійської мови у навчальному закладі, де вчителі на практиці використовують рекомендації Британської Ради, бо навчання іноземної мови в навчальних закладах є розвитком в учнів умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій  сучасного світу.
Переглядів: 39 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar