Головна » 2018 » Травень » 21 » «Використання проектних технологій у сучасній практиці вчителя англійської мови в контексті компетентнісної освіти»
08:10
«Використання проектних технологій у сучасній практиці вчителя англійської мови в контексті компетентнісної освіти»

Проектні технології на сучасному етапі розвитку педагогічної галузі набувають популярності, модифікуються, узгоджуються з новими завданнями освіти. Уміння користуватися ними – показник професійної майстерності вчителя, прогресивності методики навчання, розвитку, виховання та соціалізації учнів.

25 квітня 2018 року на базі НВК №13 відбувся міський семінар-практикум вчителів англійської мови з теми  «Використання проектних технологій у сучасній практиці вчителя англійської мови в контексті компетентнісної освіти».

Роботу семінару відкрила методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради Тамара Петрівна Згама,  роботу навчально-виховного комплексу в умовах реформування освіти презентувала директор Людмила Сергіївна Єфремова.

Вчителі закладу О. Ю. Святодух, О. О. Салій,  Ю.М. Головачова представили власний досвід використання проектних технологій  як засобів підвищення компетенцій (комунікативної, інформаційної, соціальної продуктивної) особистості під час викладання англійської мови.  У роботі семінару брали участь заступник директора з навчально-виховної роботи М.В.Балаклеєць, керівник шкільного методичного об’єднання вчителів естетично-гуманітарного циклу І.М. Пасюк, вчитель інформатики  Т.О. Мороз.

Учителі оглянули виставку проектів та портфліо школярів, відвідали урок англійської мови  в 11 класі «Environmental problems»,   побували на презентації  кращих проектних робіт  учнів 10-го класу.

У ході семінару  проведено навчальні та методичні практикуми з вчителями:

  • Проектна діяльність школярів: методичний конструктор.
  • Відеоскрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу.

Учасники семінару ознайомились з можливостями театралізації як методу  навчання, успішно працювали в парах, групах, демонстрували глибокі знання з теми, вміння монологічного та діалогічного мовлення, інсценізації. «Пластиліновий театр» як технологія навчання англійській мові використовується для театралізації віршів і пісень, діалогів і монологів, драматизації казок.

Міні-вистава «Попелюшка» (з використанням відеоскрайбінгу) у виконанні учнів 5-А класу завершила насичений день семінару. Радісні емоції,  піднесений настрій подарували  аудиторії юні артисти. 

Семінар отримав багато позитивних відгуків і безперечно мотивує вчителів англіської мови на подальше професійне вдосконалення.
Переглядів: 342 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar