Головна » 2017 » Січень » 24 » Засідання міського круглого столу «Лікувальне плавання, як середовище корекції порушень опорно-рухового апарату»
11:14
Засідання міського круглого столу «Лікувальне плавання, як середовище корекції порушень опорно-рухового апарату»
На сьогодні в закладах дошкільної освіти міста працює 5 плавальних басейнів. Інструктори з фізичної культури (плавання) та керівники дошкільних закладів, де працюють басейни, чи не вперше зібралися разом, щоб обговорити актуальні проблеми сьогодення – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини як першочергового  завдання розвитку, навчання і виховання дошкільників. Найважливіший пріоритет надається плаванню, яке є унікальним видом фізичної активності. Було розглянуто питання специфічні особливості впливу плавання на дитячий організм пов’язаних з активними рухами в воді. саме лікувального плавання – однієї із форм лікувальної фізичної культури, яка корегує вади опорно-рухового апарату, загартовує організм дитини та гармонійно розвиває рухові функції та фізичні якості.
Інструктор з фізичної культури (басейна) СДНЗ-ЦРД №32 «Дельфін» Антоненко Алла Миколаївна презентувала досвід роботи на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист» «Лікувальне плавання як середовище корекцій порушень опорно-рухового апарату» та провела заняття з дітьми Використання технології казкотерапії на заняттях з плавання «В країні здоров’я».

Інструктор з фізичної культури (басейна) ДНЗ-ЦРД №31 «Барвінок» Копєйкіна Тетяна Володимирівна інформували колег про вимоги до ділової документації.

Інструктор з фізичної культури (басейна) ДНЗ №7 «Пролісок» Микитенко Тетяна Петрівна, надала інформаційне повідомлення «Плавання – унікальний засіб впливу на організм дитини» (історичний огляд розвитку плавання) та висвітлила питання особливостей організації роботи інструктора з плавання в сучасному ДНЗ.

Головний спеціаліст відділу освіти ДГП Попова Ю.П. зазначила, що корекція порушень опорно-рухового апарату, процес тривалий, кропіткий і вимагає значних зусиль та терпіння. Тільки ранній початок корекційно-відновлювальної роботи її регулярність можуть давати позитивний результат. Завдання інструктора з фізкультури – не просто навчити дітей плавати, а зробити так, щоб дитина сприймала воду, як ще одне життєве середовище, не боялась і любила її, і могла використовувати водний простір для емоційного та фізичного розвитку і психологічного розвантаження.

Представлений досвід роботи інструктора з фізичної культури (басейна) СДНЗ-ЦРД №32 «Дельфін» Антоненко А.М. «Лікувальне плавання як середовище корекцій порушень опорно-рухового апарату» схвалено методичною радою методичного кабінету ДГП та рекомендований для інструкторів з плавання дошкільних закладів.
Переглядів: 440 | Додав: SEP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar