Головна » 2019 » Листопад » 8 » ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ - НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
13:21
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ - НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

На сучасному етапі розвитку суспільства гостро постає питання духовного виховання дитини-дошкільника. Варто зазначити, що у руслі перебудови освіти і виховання дітей, починаючи з дошкільного віку, у національній системі освіти здійснюється пошук нових шляхів до визначення змісту, виховання дошкільників на народних традиціях, звичаях, обрядах.   

У програмах дошкільної освіти «Дитина», «Соняшник», «Українське дошкілля» передбачено формування основ духовності з перших років життя. З-поміж програмових вимог  - сприяння засвоєнню уявлень про духовний ідеал людини, збагаченню власного емоційного досвіду та формування певного ставлення до самого себе.

Педагогічними колективами закладів дошкільної освіти міста взято до уваги використання парціальної програми «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку», яка передбачає виховання дітей на основі християнських моральних цінностей та спрямована на формування у дошкільнят духовної складової особистості.

З 2019 року закладами дошкільної освіти  № 9, 14, 19, 20, 26  розпочато впровадження програми в роботу через інтеграцію в освітній процес з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку, виключно за бажанням та узгодженням з батьками. До основних методів на занятті з духовно-морального виховання дошкільнят належать: читання віршів та оповідань, казок, притч; перегляд малюнків, картин, репродукцій, таблиць, макетів; бесіди, питання-відповіді, спостереження, рухливі та дидактичні ігри, екскурсії, творчі завдання: малювання, аплікація, ліплення, конструювання, виготовлення нескладних подарунків.

Урізноманітнюють заняття для дошкільнят тематичні тижні, підсумком для яких є відповідне заняття до теми. Наприклад, темі «Для чого я живу» передує робота, яка проводиться щоденно у вигляді спостережень, екскурсій, бесід, питань-відповідей, рухливих ігор та хороводів, читання оповідань та віршів, роботи з батьками, розглядання сюжетних малюнків, розучування пісень, віршів, оформлення тематичних виставок. Підсумком цієї роботи є заняття з такою ж назвою, яке має на меті формувати у дітей світоглядні уявлення про сенс життя, виховувати розуміння необхідності залишити позитивний слід на землі, бажання бути корисним, усвідомлювати зв’язок людини з навколишнім світом.

Виховання особистості – велике і складне завдання, що має стояти у центрі уваги педагогів і батьків. А проблема духовно-морального виховання особистості на християнських цінностях є надзвичайно актуальною як для батьків і педагогів, так і суспільства в цілому, оскільки в процесі засвоєння християнських моральних цінностей діти навчаються добра, милосердя, доброчинності, відповідальності, співчуття, турботливості.

Презентація ЗДО№ 9

Презентація ЗДО№ 14

Презентація ЗДО№ 20

Презентація ЗДО№ 26

Презентацiя з проблеми духовно-морального не виховання дiтей дошкiльного вiку

Переглядів: 398 | Додав: pula | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
avatar