Керуючись концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти, яка розглядає цифрову, ІКТ компетентності в освітньому процесі як «інструмент забезпечення успіху» Нової української школи вчителі математики шкіл міста знаходяться в постійному пошуку нових методів і прийомів викладання предмету. Для вчителів математики завжди необхідно самовдосконалюватись, займатись самоосвітою, відвідувати професійні тренінги, вебінари тощо.
04 грудня 2019 року в СЗШ №31 (директор Третьяк І.І.) члени ММО вчителів математики зібрались на так звану математичну сесію або в лабораторію математичного розвитку. Відкриття методичного заняття-тренінгу провела Луніченко Н.В., методист МК ДзГП, з теми «Залучення інформаційних освітніх каналів для сприйняття предмету вивчення та формування цифрової компетентності школярів». Протягом всього заходу жоден з присутніх вчителів не залишався без участі в активній діяльності. Вчитель математики СЗШ №31 Тарасевич Н.М. керувала процесами як сертифікований тренер освітніх програм. Критичне мислення - ось що потрібно формувати в наших учнях при вирішенні не лише математичних, але й життєвих задач. В ході зустрічі розглянуто стратегії для розробки різних етапів уроку: картографія, кластер, асоціативний кущ, ромашка Блума, робота на інтерактивній дошці за допомогою програми moza Boox. Особлива увага приділена темам «Многогранники», «Тіла обертання», «Властивості чотирикутників» та ін. Вчителі працювали в парах, в динамічних групах, захищали свої розробки та дискутували, виконали тести за допомогою інтерактивної дошки. Творчим завданням було написання сенквейну – короткого з п’яти рядків віршу на математичну тему. Всі присутні на методичному заході вчителі отримали не лише нові знання, але й позитивні емоції, досвід нового формату підготовки та проведення навчальних занять з учнями.
|