Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 195
Показано матеріалів: 181-190
Сторінки: « 1 2 ... 17 18 19 20 »


Центр практичної психології та соціальної роботи є структурним підрозділом ІРЦ «Сузір’я»

Напрямки діяльності Центру:

  • консультативно-методична допомога психологічним службам закладів освіти міста, координація їх діяльності;
  • аналіз, оцінка, прогноз розвитку психологічної служби системи освіти міста;
  • сприяння підвищенню фахової майстерності спеціалістів психологічної служби; 
  • узагальнення і розповсюдження кращого досвіду фахівців психологічної служби, створення методичної бази з питань їх діяльності;
  • координація роботи 4 фахових методичних об’єднань практичних психологів і соціальних педагогів загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладів;
  • здійснення соціальних досліджень;
  • робота постійно діючого консультативного пункту для учасників навчально-виховного процесу з питань навчання, розвитку та виховання дітей різних категорій;
  • консультації з питань діяльності фахівців психологічної служби (єдиний методичний день - четвер);
  • оцінювання діяльності практичних психологів та соціальних педагогів фаховим представництвом; 
  • супровід атестації спеціалістів психологічної служби.
Центр практичної психології і соціальної роботи | Переглядів: 479 | Додав: SEP | Дата: 16.11.2016 | Коментарі (0)

Лаврова Лариса Василівна, завідувач кафедри філософії і культури здоров’я Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
 
Збереження здоров'я дітей і молоді є пріоритетним завданням держави, і система освіти має та може відігравати провідну роль для його виконання і забезпечення оптимальних умов для повноцінного розвитку та зростання дітей у безпечному і сприятливому середовищі. Здоров'я нації розглядається як показник цивілізованості держави, що відображає соціально-економічне становище суспільства, а близько 75% хвороб у дорослих можна уникнути завдяки корегуванню поведінки у дитячі та молоді роки. Широка мережа закладів системи освіти (дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, училищ, коледжів, ліцеїв, гімназій, ВНЗ та ін.), що охоплює майже все дитяче населення і значну частину молоді, має унікальну можливість на всіх етапах навчання системно впроваджувати здоров'язбережувальні підходи до організації та здійснення освітньої діяльності, зокрема реалізовувати комплексні профілактичні програми для запобігання таким соціально небезпечним хворобам, як ВІЛ/СНІД, туберкульоз, гепатит, іншим захворюванням, що передаються статевим шляхом, а також алкогольній залежності, тютюнопалінню та наркоманії. На жаль, деякі з цих явищ в Україні набули масштабів епідемії і вимагають системних заходів протидії. Саме профілактична освіта спрямована на формування у дітей та молоді бажаних моделей безпечної суспільної поведінки - дотримання норм суспільної моралі та правових норм.
Превентивна освіта | Переглядів: 428 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Савченко Вікторія Анатоліївна, доцент кафедри філософії і культури здоров’я Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
 
Что же такое превентивное образование? Термин «превентивный» рассматривается как «предупредительный» и касается профилактики девиантного поведения, алкоголизма, наркомании, СПИДа, образа жизни, который ведет к болезням, обесценивание смысла жизни.
Превентивное воспитание - это комплексное целенаправленное воздействие на личность в процессе воспитательной деятельности направленной на физическое, психическое, духовное, социальное развитие личности, формирование здорового образа жизни, навыков ответственного поведения, выработки у нее иммунитета к негативным воздействиям социального окружения, профилактику асоциальных проявлений в поведении подростков, позитивное видение жизни.
Превентивна освіта | Переглядів: 411 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Чобанян Світлана Олександрівна, методист методичного кабінету управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради, координатор превентивної освіти

Майбутнє молодого покоління України закладається сьогодні і визначальними факторами формування збереження та зміцнення здоров’я, попередження захворювань є умови й спосіб життя молоді. У місті створена цілісна система, яка дає можливість об’єднати зусилля як державних органів влади, громадських організацій так і батьків, педагогів, для вирішення поставлених завдань превентивної освіти.
Превентивна освіта | Переглядів: 465 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Бондаренко Олена Олександрівна, заступник директора з науково-методичної роботи КЗ "Навчально-виховне об'єднання "Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей нових інформаційних технологій м.Дніпродзержинська"
 
Для ефективного формування компонентів здоров‘язбережувальної компетентності ліцеїстів в НВО-ліцеї НІТ розроблений і активно використовується в освітньому процесі комплекс навчально-діагностичних програм валеологічної спрямованості. Комплекс програм служить: 1 – діагностичним інструментом, що дозволяє визначити рівень і особливості існуючого ставлення до здоров'я, 2 – засобом навчання при впровадженні технологій навчання здоров‘ю; 3 – формою включення учнів в усвідомлену діяльність по формуванню культури здорового способу життя особистості. Сама процедура роботи з програмними засобами є фактором, що формує ставлення до здоров'я, оскільки, відповідаючи на питання, школярі і педагоги іноді вперше замислюються над проблемами оцінки власного здоров‘я і способу життя.
Превентивна освіта | Переглядів: 421 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Вінник Антоніна Володимирівна, директор КЗ «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку - центр розвитку дитини «Гармонія» м.Дніпродзержинська»
 
Проблема превентивності завжди була і є пріоритетною в системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціологічних досліджень у різних країнах світу. В Україні ця проблема набуває особливої гостроти, оскільки молодь формується в складних соціокультурних умовах економічних і політичних суперечностей, неврівноваженості соціальних процесів, криміногенності суспільства. Тенденції глобалізації негативних явищ серед неповнолітніх набувають більш загрозливого характеру. Криміногенність у дитячому середовищі загалом висока у всьому світі. За даними ООН, до 30 % дітей і молоді беруть участь у якихось протиправних діях, а 5 % скоюють серйозні злочини. Наркотизація неповнолітніх стала епідемією у більшості країн світу. Понад 2 % хворих на ВІЛ/СНІД – діти. Сучасні діти стають жертвами явищ дорослого світу. Вони потерпають від насилля, втягуються в обіг наркотиків, їх примушують скоювати злочини, займатись проституцією.
Превентивна освіта | Переглядів: 459 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

Нікітіна Інна Ігорівна,
практичний психолог КЗ «Середня загальноосвітня школа №25 м.Дніпродзержинська»

 
 
Превентивна освіта | Переглядів: 479 | Додав: SEP | Дата: 06.11.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 161-170 171-180 181-190 191-195