Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 195 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 19 20 » |
26 лютого на базі ЗДО №21 «Струмочок» для вихователів-методистів дошкільних закладів Кам’янського департаменту з гуманітарних питань міської ради проведено методичну майстерню: «Проєктна технологія, як засіб формування особистісних компетентностей здобувачів дошкільної освіти». Цей садок для її проведення обрано невипадково. В ЗДО №21 педагогічний колектив вже не один рік працює в рамках даної теми, має багатий досвід та практичні напрацювання. Відкрила захід Долина Л.М., методист з дошкільного виховання методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань міської ради.
Під час роботи майстерні вихователь-методист Небера Н.Ф. виступила з доповіддю «Формування уявлень про багатоманітність професій як складової предметно-практичної компетенції дітей», вчитель-дефектолог Нюшкова О.А. у ході усного журналу «Професійне самовизначення» ознайомила присутніх з психолого-педагогічними ресурсами розвитку ініціативи та інтересу дітей до світу професій, інструктор з фізичної культури Пугачова О.Ю. провела пізнавальну гру для дітей старшого віку «Археологічно-туристичні мандри в далеке минуле планети Земля», вихователі Кальченко О.В. та Демченко В.Ю. для цієї ж вікової категорії презентували екологічний захід з елементами географічних досліджень: «Геологи-розвідники земних глибин».
Учасників заходу вразила студія екологічного виховання «Екоград», дослідницька лабораторія, в якій діти мали нагоду провести дослідження, продемонструвати свої наробки. Неймовірні враження залишилися у вихователів-методистів від спостереження за роботою дітей з камінням, створенням з них весняної картини. Це заняття в студії образотворчого мистецтва провели вихователі Штанько Н.С. і Лящина Н.М.
Методичну майстерню було завершено панорамою думок «Вдосконалюємося разом», у ході якої гості закладу ділилися своїми враженнями, обмінювалися думками щодо проведення такої форми роботи, як методична майстерня, та удосконалення її проведення в майбутньому.
Робота вихователя-методиста – це постійний пошук. У вирії сьогодення від нього вимагається велика майстерність, щоб розвивати основні групи компетентностей, працювати над собою, над втіленням нових ідей. Директор ЗДО №21 Коваленко В.М., вихователь-методист Небера Н. Ф., педагогічний колектив закладу в черговий раз продемонстрували, що вся робота в рамках реформування освіти повинна ґрунтуватися на принципах свободи, рівних можливостей, опиратися на захоплення дітей, підтримку батьків, а проєктна методика будуватися під гаслом: «Все для життя, все із життя».
|
Відповідно до наказу департаменту з гуманітарних питань міської ради «Про організацію методичної роботи з працівниками закладів дошкільної освіти м.Кам’янського у 2019-2020 навчальному році», за участю методистів департаменту Долини Л.М. і Коваленко Т.Я. відбулася інструктивно-методична нарада вихователів-методистів, заступників директорів шкіл з дошкільного виховання ЗДО. У ході наради були розглянуті питання:
|
У Дніпровській академії неперервної освіти відбулось засідання круглого столу «Безперервність професійного вдосконалення педагогічних працівників закладів дошкільної освіти». В межах тематики визначені умови підвищення рівня знань керівників методичних кабінетів відділів освіти у форматі змін «Нова українська школа – новий дитячий садок». У заході взяла участь Долина Л.М., методист методкабінету при департаменті з гуманітарних питань Кам’янської міської ради.
Із матеріалами круглого столу (презентаціями) можна ознайомитись на сторінці за посіланням
https://dnz3.klasna.com/uk/site/navchalno---metodichna-ro.html |
Розвиток обдарованої дитини в сучасному освітньому просторі |
Переглядів: 159 |
Додав: SEP |
Дата: 26.11.2019
| Коментарі (0)
|
Розвиток обдарованої дитини в сучасному освітньому просторі |
Переглядів: 197 |
Додав: SEP |
Дата: 22.11.2019
| Коментарі (0)
|
Розвиток обдарованої дитини в сучасному освітньому просторі |
Переглядів: 250 |
Додав: SEP |
Дата: 22.11.2019
| Коментарі (0)
|