Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи

Самоменеджмент соціального педагога як складова професійного розвитку

За даною темою 30.11.2017р. на базі  СЗШ №21 (директор Головаха Л.М.) відбувся міський семінар-практикум.

Самоменеджмент - це послідовне і цілеспрямоване використання ефективних методів роботи в повсякденній практиці з оптимальним використанням своїх ресурсів. Ні досвід, ні майстерність, ні здібності, ні знання не можуть зробити людину ефективною доти, поки вона не навчиться керувати собою, зазначила методист з психологічної служби Мунтян В.О.

Як показує практика, з організованими, обов'язковими людьми усі хочуть і люблять мати справу. Від високої якості роботи одного виграють усі, і суспільство, по суті, тримається саме на самостійності й організованості кожної окремо взятої людини.

В професійній діяльності іноді виникають ситуації, обумовлені зовнішніми обставинами, яким характерні невпорядкованість дій, що спричиняє емоційну напруженість та загалом виснажливість. І саме самоменеджмент покликаний забезпечити ефективне використання самого дорогого ресурсу – часу. А це, в свою чергу, дає такі переваги, як зниження завантаженості роботою, досягнення професійної і життєвої мети найкоротшим шляхом, зменшення помилок при виконанні своїх функцій, менше поспіху і стресів.

Фахівці психологічної служби СЗШ №21 ознайомили соціальних педагогів з методами, які дозволяють максимально використовувати власні можливості, переборювати зовнішні обставини задля збереження емоційної рівноваги та психологічного здоров’я.

Учасники семінару надали високу оцінку підготовці та проведенню заходу, виразили щиру подяку адміністрації та педагогічному колективу.
Категорія: Центр практичної психології і соціальної роботи | Додав: SEP (01.12.2017)
Переглядів: 390 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar