Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи |
16 березня 2017 р. на базі комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 44» Кам’янської міської ради пройшов семінар – практикум соціальних педагогів шкіл міста на тему «Правова освіта та правове виховання як складові виховної системи школи». Підвищення рівня правової освіти населення, у першу чергу молоді, є однією з необхідних умов перетворення України у справжню правову державу. Саме школа як цілісний інститут є середовищем реалізації правової освіти і виховання. Мета правового виховання – підвищення правової культури, формування правової свідомості, забезпечення правомірної поведінки учнів, формування традиції поваги до закону. Правові навички діти засвоюють беручи участь у повсякденному житті школи, спільноти, громади. На семінарі були розглянуті завдання та зміст правового виховання, різноманітні форми та методи роботи з педагогами, учнями різних вікових категорій та їх батьками. Соціальні педагоги стали учасниками цікавих тренінгових занять «Ми, наші права та обов’язки» (класний керівник Миронова О.М та учні 3-В класу) та «Паління, алкоголь - свобода чи залежність» (класний керівник Шапунова І.Є. та учні 7-Б класу). Гості були присутні на ігровому судовому засіданні , який підготували і провели учні 9-А класу (класний керівник Новікова - Коваль Ю.В.). Учні 8-А класу під керівництвом соціального педагога школи Мироненко В.І. працюють у проекті «Закон і порядок» вже четвертий рік, тому у своїй презентації проекту розповісти гостям про цей напрямок роботи. Соціальні педагоги прийняли учать у грі «Знавці права», тим самим перевіривши свої правові знання. Практичний психолог школи Коваленко Я.В. розповіла «Чому діти скоюють правопорушення?» та надала практичні поради, як запобігти цьому явищу. Підсумовуючи роботу семінару - практикуму, були розроблені подальші напрямки діяльності навчальних закладів з правової освіти та правового виховання:
Педагоги відзначили змістовність і практичну спрямованість семінару, актуальність, ефективність та перспективність даних практик і висловили готовність до поступового запровадження подібних форм та методів в своїх освітніх установах. | |
Переглядів: 368 | |
Всього коментарів: 0 | |