Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи

Шлях до надії. Корекційна робота в умовах навчального закладу
19.01.2017р. на базі Центру «Сузір’я» в рамках роботи методичного об’єднання практичних психологів загальноосвітніх закладів відбулось засідання за темою: «Шлях до надії. Корекційна робота в умовах навчального закладу». 
Директор Центру «Сузір’я» Кутецька І.Г. зазначила, що гуманізація процесу освіти неможлива без диференційного підходу до навчання та виховання дитини і вимагає врахування індивідуально-психологічних особливостей кожного учня і, у відповідності із цим, різноманітних способів психолого-педагогічної корекції.

Психокорекційна робота в школі є каменем спотикання для багатьох шкільних психологів, зазначила методист з психологічної служби Мунтян В.О. На практиці часто фахівець стикається із замкненим колом нереальних очікувань та реальних можливостей шкільного психолога.

Корекційна робота має ґрунтуватись на глибокому розумінні предмету корекції, а також мати під собою методологічну базу. Свій досвід з цього напрямку діяльності представила Соломоненко Тетяна Іванівна,  досвідчений фахівець, практичний психолог СЗШ №30, спеціаліст вищої категорії. 

Психологічна корекція являє собою тактовне втручання в процеси психічного й особистісного розвитку людини з метою виправлення відхилень у цих процесах і часто справляє вплив не лише на особистість, але й на її оточення, організацію життєдіяльності.

У змісті корекційної діяльності шкільного психолога, учасники заходу розглянули компоненти психолого-педагогічного статусу учня, рівень розвитку та зміст яких не відповідають психолого-педагогічним та віковим показникам. В інтерактивних вправах «відпрацьовувались» можливі реакції, види психологічних захистів, створювались «оптимальні умови» для психічного розвитку дитини.

Практичні психологи мали змогу здійснити рефлексію власного професійного досвіду, що, безумовно, сприяло профілактиці емоційного вигорання фахівців.

Спеціалісти зазначали, що як здебільшого і буває, теорія питання не завжди дорівнює практиці, але наявність позитивного досвіду колег зі здійснення психологічної корекції - це значний ресурс для професійного розвитку у питаннях виправлення особливостей психічного розвитку, що перешкоджають оптимальному розвитку дитини, та її ефективній адаптації до життєвих умов.
 
Категорія: Центр практичної психології і соціальної роботи | Додав: SEP (21.01.2017)
Переглядів: 268 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar