Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи |
Семінар - практикум в рамках річного плану роботи методичного об’єднання практичних психологів ДНЗ та НВК відбувся в Центрі «Сузір’я» 15 лютого 2018р. Досвідом з питань психологічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями поділилась Харченко Вікторія Миколаївна, практичний психолог СДНЗ №12 (завідувачка Кравченко Н.Г.).
Родзинкою діяльності фахівця є впровадження в практику власної авторської методики «STONE-PLAY». «Stone-play» походить від англійської «stone» - камінь та «play» - грати, тобто «гра з камінням». Гра з камінцями несе в собі великий потенціал для розвитку дитини. Це природний або штучний матеріал, приємний на дотик, різної фактури, кольору, форми, величини. Такий матеріал хочеться взяти в руки, грати з ним, обстежувати, діяти. В роботі з дітьми використовують кольорові камінці Марблс та морську гальку. «Гра - ведучий вид діяльність дошкільників, вона може бути не тільки розважальною, а й навчальною. Саме тому вирішили створити таку добірку ігрових вправ та занять, які б одночасно активізували сенсорний розвиток, пізнавальні процеси, мовленнєву діяльність, а також викликали інтерес та зацікавленість дітей», - зазначила автор методики Вікторія Миколаївна. Методика «Stone-play» відповідає потребам дітей з інтелектуальними порушеннями, адже вона спрямована на створення таких умов, в яких дитина залучається до предметної діяльності, набуваючи власного дієвого і чуттєвого досвіду. Фахівці ознайомились з історією гри з камінням, визначили потенційні можливості методики «Stone-play», вправляючись зі створення нових ігор та вправ. Крім того, практичні психологи активізували знання з питань спеціальної психології щодо ступенів інтелектуальних порушень, з напрямками корекційно-розвивальної роботи та програмами розвитку дітей, які мають інтелектуальні порушення. | |
Переглядів: 910 | |
Всього коментарів: 0 | |