Головна » Статті » Центр практичної психології і соціальної роботи

Тематичне засідання методичного об’єднання соціальних педагогів ДНЗ
Кожна дитина – особлива, це беззаперечно. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Саме про таку категорію дошкільнят йшлося на тематичному засіданні методичного об’єднання соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів за темою «Особливості соціально-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору», яке відбулось на базі Центру «Сузір’я» 26.01.2017р.
Мунтян В.О. наголосила, що спільною проблемою для всіх дітей, що мають психофізичні порушення є сприйняття дітей такої категорії соціумом та сприйняття малюками самих себе у ньому.
 
Бейгул Ю.О., соціальний педагог СДНЗ №35, в якому отримують корекційну допомогу діти з порушенням зору зазначила, що складовими навчально-виховного процесу закладу є застосування корекційно-розвиваючих методів та особистісно-орієнтованих технологій. 

На засіданні методичного об’єднання соціальні педагоги  розглянули фактори, які впливають на порушення  зору у дітей, норми часу, які регулюють зорове навантаження,   напрямки роботи соціального педагога з питань соціалізації дітей, форми і методи роботи з батьками. В практичній частині розглянули види зорової гімнастики, склали банк ігор, що сприяють розвитку толерантності дітей.

Для більшості слабозорих дітей першим досвідом входження у соціальну групу  є дитячий навчальний заклад і наскільки успішно буде проходити становлення особистості дитини з порушенням зору залежить його інтеграція у суспільство  в цілому. У зв'язку з цим росте актуальність організації цілеспрямованої соціально-педагогічної допомоги таким дітям. 
Категорія: Центр практичної психології і соціальної роботи | Додав: SEP (29.01.2017)
Переглядів: 289 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar