Головна » Статті » Нова українська школа |
Зустріч першаМета: формувати вміння говорити щиро компліменти, викликати бажання дізнаватися нову інформацію про птахів, виховувати ціннісне ставлення до природи. Хід ранкової зустрічі І. Організаційна частина Привітання - Доброго ранку! - Ми друзям бажаєм. (Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.) Вправа «Комплімент» (Учні говорять компліменти одне одному.) ІІ. Основна частина Спостереження за погодою (Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.) Учитель. Чому квітень має таку назву? (Відповіді учнів.) - Як називали цей місяць наші пращури? (Цвітень, краснець, дзюрчальник, апріль.) - Як можна пояснити ці старовинні назви? (Відповіді учнів.) - Складіть речення про погоду сьогодні. Новини класу. (Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями.)
Гра «Назви птаха». (Учні передають квіточку, кожна дитина називає птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)
Учитель. Якою частиною мови є назви птахів?
Відгадування загадок
Учитель. Назвіть, як звуться пташенята цих птахів. Очікування. (Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «У пташиному царстві».) Виконання вправи На дошці (демонстраційній картці, екрані) записано назви птахів, у яких пропущено букви, що позначають на письмі голосні звуки. Дітям потрібно відновити слова. Лствк, жрвл, слвй, шпк; Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку? (Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.) перелітні, Гра «Загадкова скринька» Учитель. Давайте пригадаємо правила гри.
ІІІ. Підсумок зустрічі Заохочення найактивніших учнів Зустріч другаМета: учити учнів бачити позитивне в буденних справах, розширювати знання учнів з обраної теми, виховувати ціннісне ставлення до фольклорних творів. Хід ранкової зустрічі (Діти сідають на подушечках на килимку.) І. Організаційна частина Привітання Ми раді вітати Доброго ранку всім! ІІ. Основна частина Спостереження за погодою. (Доповідає метеоролог, діти роблять відмітки в календарі природи.) Учитель. У яких фразеологізмах ужито це число? Поясніть їх значення. Сім п'ятниць на тиждень. Інтерактивна вправа «Крісло автора» Легенда про горобців! Горобець — «проклята» Богом пташка «Прокляття» горобців тісно пов'язують з розп'яттям Христа. Про це є декілька доволі близьких за основним своїм мотивом легенд. У Маріупольському повіті розповідали, що коли розпинали на хресті Ісуса Христа, то горобці гукали: «Жив! Жив! Жив!». Тоді мучителі Христа ще з більшою силою почали знущатися над ним. За це Господь прокляв горобців і не дозволив їм відлітати на зиму в теплі краї. Восени, коли сонячні дні змінюються дощовими, горобці літають невеличкими зграйками. Узимку їх багато гине. А ще кажуть, що Господь не лише прокляв горобців, а й не благословив їх у їжу і спутав їх, щоб вони не ходили по землі, а стрибали. Інтерактивна вправа «Павутинка» Учитель. Чим корисні птахи? (Діти розповідають, чим корисні птахи, учитель записує ці слова на дошці. У ході роботи утворюється зображення павутинки.) Заповнення таблиці. (Учитель демонструє зображення птахів, діти визначають, до якої групи можна віднести цих птахів. Підготовлені учні повідомляють додаткову інформацію.)
Складання чистомовки До-до-до — мостить пташка... (гніздо). Гра «Виправ помилки Незнайки» На дошці (на картках) записано слова - назви птахів із помилками. Учні знаходять ці помилки, виправляють їх, пояснюють правила їх написання. Сениця. журавель, дятел, фламінго, лелека, стрежі, никтарниця, шпаки. Вивчення вірша на пам'ять Повернулися гусоньки рано Повернулися гусоньки рано, ІІІ. Підсумок зустрічі. Заохочення найактивніших учнів Зустріч третяМета: учити учнів взаємної поваги та доброго ставлення одне до одного, обмінюватися думками, розширити знання учнів з обраної теми «У пташиному царстві», виховувати бережливе ставлення до птахів. Хід ранкової зустрічі І. Організаційна частина Привітання Учитель. А зараз передайте тепло своїх до¬лоньок одне одному. (Діти по колу доторкуються одне до одного долоньками і посміхаються.) Вправа «Комплімент» ІІ. Основна частина Спостереження за погодою Доповідає «метеоролог», діти роблять по значки в календарі природи. Учитель. Чому вівторок має таку назву? (Від повіді дітей.) Цікавинки числа «9». (Відповіді дітей.) Учитель. Які зміни в житті птахів ви помітили? - Як змінилася поведінка свійських птахів навесні? (Відповіді дітей.) Інтерактивні вправи Вправа «Асоціативний кущ» Учитель. Що дають нам птахи? (Діти працюють у групах: роблять записи на аркуші паперу, презентують результати роботи.) Птахи — друзі, рятівники садів, переносять насіння, створюють гарний настрій своїм щебетанням. Вправа «Крісло автора». (Діти розповідають, що цікавого вони дізналися про птахів, які занесені до Червоної книги України. Записують назви цих птахів на аркуші папера.) Учитель. Що ми можемо зробити для збереження птахів? Слухання аудіозапису співу птахів. Таблиця рекордів птахів
Перегляд відеороликів про лебедя-шипуна та пінгвінів (З диску «Велика енциклопедія Кирила та Мефодія».) Робота з прислів'ями. (Діти називають прислів'я.) Робота з фразеологізмами. (Учні пояснюють фразеологізми, в яких є назви птахів.) Гра «Посели птахів у гнізда». (На аркуші паперу — малюнки із зображенням гнізд птахів. Діти прикріплюють малюнки із зображенням птахів до тих гнізд, у яких вони живуть.) Повторення вірша «Повернулися гусоньки рано» Гра «Загадкова скринька». У скриньці є шматочок сала. Учитель. Яких птахів можна підгодувати цим несолоним продуктом взимку? ІІІ. Підсумок зустрічі Заохочення найактивніших учнів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1580 | |
Всього коментарів: 0 | |