Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 195
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 19 20 »

Комплексна оцінка проводиться перед зарахуванням дитини з особливими освітніми потребами на інклюзивну форму навчання до закладу дошкільної або середньої загальної освіти.

З метою створення у такому закладі умов для навчання дитини її батьки (один з батьків) або законні представники звертаються до центру за шість місяців до початку навчального року.

Інклюзивно-ресурсний центр | Переглядів: 2007 | Додав: SEP | Дата: 21.06.2018 | Коментарі (0)

8 червня 2018р. в м. Дніпро на базі КСНРЗ «Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр» відбувся круглий стіл «Актуальні проблеми науково-методичного супроводу діяльності психологічної служби в умовах децентралізації», в якому прийняли участь працівники Центру практичної психології і соціальної роботи ІРЦ «Сузір’я» та керівники методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти.

31 травня 2018 року за ініціативою громадської організації «Ангел дитинства» (голова Н.Алексєєва, м.Дніпро) в приміщенні Кам’янськоїміської радивідбувся круглий стіл на тему: «Міжвідомча співпраця – умова успішного започаткування послуги раннього втручання в м.Кам'янське» в рамках проекту «Формування послуги РВ в м.Дніпро та Дніпровському регіоні шляхом діалогу між батьками, фахівцями, владою».
Відділення раннього втручання | Переглядів: 332 | Додав: SEP | Дата: 12.06.2018 | Коментарі (0)

24 квітня 2018 року відбувся фінал IV обласного конкурсу «Психолог року -2018», який проводився відповідно до п.1.6. Плану заходів Міністрерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти на період до 2020 року, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 08.08.2017р за №1127.

Сучасні завдання психологів освіти потребують постійного професійного навчання. Одним із пріоритетних напрямків роботи є  медіація.

Медіатор — це посередник у конфлікті, який допомагає досягти згоди. Будь-який шкільний конфлікт (протистояння учня та вчителя, груп дітей, колективне цькування, сварки серед педагогів тощо) — вибухонебезпечне явище. Тож виявляти та гасити його в зародку — спосіб забезпечити психологічний комфорт під час навчання.

Кожна дитина – проект світу і  несе вона в собі особливу місію. У цих глибоких за змістом словах закладено суть педагогіки життєтворчості ХХІ ст. Проектуючи творчо своє життя, розробляючи і здійснюючи індивідуальний життєвий сце­нарій, особистість опановує не лише необхідні знання, але й компетентність, зрештою, може, найвище мистецтво – мистецтво жити.

Саме питання  розвитку життєвих компетентностейучнів стало ключовим під час проведення міського семінару-практикуму  соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти м. Кам’янського.

1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 ... 181-190 191-195