Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 195 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 19 20 » |
Комплексна оцінка проводиться перед зарахуванням дитини з особливими освітніми потребами на інклюзивну форму навчання до закладу дошкільної або середньої загальної освіти. |
8 червня 2018р. в м. Дніпро на базі КСНРЗ «Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр» відбувся круглий стіл «Актуальні проблеми науково-методичного супроводу діяльності психологічної служби в умовах децентралізації», в якому прийняли участь працівники Центру практичної психології і соціальної роботи ІРЦ «Сузір’я» та керівники методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти.
Центр практичної психології і соціальної роботи |
Переглядів: 392 |
Додав: SEP |
Дата: 12.06.2018
| Коментарі (0)
|
31 травня 2018 року за ініціативою громадської організації «Ангел дитинства» (голова Н.Алексєєва, м.Дніпро) в приміщенні Кам’янськоїміської радивідбувся круглий стіл на тему: «Міжвідомча співпраця – умова успішного започаткування послуги раннього втручання в м.Кам'янське» в рамках проекту «Формування послуги РВ в м.Дніпро та Дніпровському регіоні шляхом діалогу між батьками, фахівцями, владою».
|
24 квітня 2018 року відбувся фінал IV обласного конкурсу «Психолог року -2018», який проводився відповідно до п.1.6. Плану заходів Міністрерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти на період до 2020 року, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 08.08.2017р за №1127.
Центр практичної психології і соціальної роботи |
Переглядів: 467 |
Додав: SEP |
Дата: 04.05.2018
| Коментарі (0)
|
Сучасні завдання психологів освіти потребують постійного професійного навчання. Одним із пріоритетних напрямків роботи є медіація. Медіатор — це посередник у конфлікті, який допомагає досягти згоди. Будь-який шкільний конфлікт (протистояння учня та вчителя, груп дітей, колективне цькування, сварки серед педагогів тощо) — вибухонебезпечне явище. Тож виявляти та гасити його в зародку — спосіб забезпечити психологічний комфорт під час навчання.
Центр практичної психології і соціальної роботи |
Переглядів: 431 |
Додав: SEP |
Дата: 04.05.2018
| Коментарі (0)
|
Кожна дитина – проект світу і несе вона в собі особливу місію. У цих глибоких за змістом словах закладено суть педагогіки життєтворчості ХХІ ст. Проектуючи творчо своє життя, розробляючи і здійснюючи індивідуальний життєвий сценарій, особистість опановує не лише необхідні знання, але й компетентність, зрештою, може, найвище мистецтво – мистецтво жити. Саме питання розвитку життєвих компетентностейучнів стало ключовим під час проведення міського семінару-практикуму соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти м. Кам’янського.
Центр практичної психології і соціальної роботи |
Переглядів: 478 |
Додав: SEP |
Дата: 25.04.2018
| Коментарі (0)
|
|